יום חמישי, 1 במרץ 2012

סופי נכנסת לבית האח הגדול בארגנטינה

אחרי המתנה ארוכה, הרגע הגדול של סופי הגיע וכעת היא חלק מהגראן הרמנו בארגנטינה. בימים הקרובים היא תשתתף בהכנות למשימת הכדורגל אשר תיערך במוצאי שבת, וכעת היא מבלה בשיחות היכרות בספרדית. צפו בכניסה שלה ובתגובות של הדיירים

הנחיתה של ויקטוריה אירולגי בישראל נתנה את האות לפתיחת משימה המשותפת לבית האח הגדול בישראל ולגראן הרמנו בארגנטינה. לאחר שהתאקלמה והכירה מעט את הדיירים התבקשה ויקטוריה לבחור מי ייסע במקומה, ולמרות התלבטות בינה לבין אביבית מסרה לבסוף האורחת את שמה של סופי.

לא תיארה לעצמה שתטוס לארגנטינה. סופי בגראן הרמנו
ביום רביעי עזבה סופי את בית האח הגדול ויצאה לדרך לקראת החוויה החדשה. בנוסף, סופי תיקח חלק במשימת התקציב השבועית ותשתתף במשחק הכדורגל בין שתי הנבחרות הלאומיות של ארגנטינה וישראל אשר ייערך ביום שבת.

כעת סופי כבר הגשימה את החלום שלה, נכנסה אל הגראן הרמנו ועשתה היכרות ראשונה עם הדיירים. צפו בקבלת הפנים בסגנון דרום אמריקאי.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share