יום שבת, 24 במרץ 2012

מי העמיד את מי ולמה להדחה?

ששת הדיירים נכנסו לחדר האח הגדול ומסרו בפעם האחרונה את שמות המועמדים שלהם להדחה האחרונה העונה. מי העמיד את מי והאם מישהו הבטיח את מקומו בגמר?
אביבית היא הדיירת הראשונה להיכנס לחדר האח הגדול כדי למסור את שמות המועמדים שלה להדחה. הדיירת הראשונה שהיא מעמידה להדחה היא יאנה. מכיוון ששתיהן לא מסתדרות למרות ניסיונותיה של אביבית. היא מוסיפה וטוענת שהיא מזלזלת בה, מתנשאת ולא נעים לה להיות לידה. לאחר התלבטות ארוכה וקשה, הדיירת השניה שאביבית בחרה להעמיד להדחה היא שרי כי לטענתה, שרי לא הייתה חברה שלה כל העונה ורק לאחרונה הן התקרבו. היא מודה שהיא מאוד אוהבת אותה אבל אין לה את מי להעמיד להדחה.
הדייר השני שנכנס לחדר האח הגדול הוא קותי, שהחליט להעמיד להדחה האחרונה את סער. לדעתו, סער החליט לטפל בכל מיני עניינים בבית ואחרים תופסים אותו כמבוגר האחראי של הבית. למרות שהוא אוהב אותו, הוא מחליט למסור את שמו להדחה. הדיירת השניה שקותי בחר היא שרי. קותי טען שהוא אמנם אוהב אותה, אבל היחסים ביניהם התקררו לאחרונה ולא חזרו למה שהיו פעם.
הבאה בתור הייתה יאנה. בחדר האח הגדול החליטה יאנה להעמיד להדחה את אביבית מאחר ולטענתה, הן לא מסתדרות,. יאנה הסבירה את בחירתה וטענה שהיא לא אוהבת את ההתנהגות שלה ולמרות שניסתה להתקרב אליה, היא הבינה שהגיע הזמן לעמוד על שלה. הדייר השני אותו בחרה יאנה להעמיד להדחה הוא תמיר. גם מהסיבה שהם הכי פחות קרובים אחד לשני וגם בגלל שלדעתה, תמיר יגיע לגמר בכל מקרה.
אחריה הגיע תורה של שרי. הדייר הראשון ששרי העמידה להדחה בחדר האח הגדול הוא קותי מאחר והם בזמן האחרון בקושי מתקשרים ואין ביניהם שפה משותפת. הדיירת השניה אותה בחרה להעמיד להדחה היא אביבית. לדעתה, היחסים בין יאנה ואביבית כבר לא מצחיקה אותה ולמרות שהיא אישה טובה ומקסימה, לאביבית יש אופי בעייתי.
הדייר הבא שמסר את שמות המועמדים שלו להדחה היה תמיר. בתחילה ביקש תמיר בהלצה להעמיד להדחה את האח הגדול עצמו מאחר ולדעתו הגיע זמנו ללכת. לבסוף, בחר תמיר את שני המועמדים שלו להדחה האחרונה. הדיירת הראשונה אותה בחר תמיר להעמיד להדחה היא יאנה, שטען כי למרות שהם מסתדרים טוב, כל העונה לא נוצרה ביניהם כימיה. הדיירת השנייה אותו בחר תמיר להעמיד להדחה היא שרי, מאותה סיבה, שלדעתו לא נוצר משהו מעבר לשיחות החולין ביניהם.
הדייר האחרון שנכנס לחדר האח הגדול בכדי למסור את שמות המועמדים להדחה בפעם האחרונה היה סער, שבחר להעמיד להדחה את אביבית וקותי. סער ותמיר, שקיבלו כל אחד קול אחד, הבטיחו את מקומם בגמר הגדול, ואילו אביבית, יאנה, שרי וקותי מועמדים להדחה. ביום שלישי נגלה מי מהם יעזוב את הבית ולא יזכה להגיע לחמישייה הסופית.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share