יום רביעי, 21 במרץ 2012

ערן: "יאנה היתה רוצה להתאהב במישהו כמוני"

בראיון ראשון אחרי הדחתו מספר ערן טרטאקובסקי לסער פלס איך למד, לראשונה בחייו להתמודד עם עצמו, מודה שהתאהב בסער, מסביר מה היה לו עם אביבית ויאנה ומכריז: "עשיתי ריסטרט". צפו בראיון

"אני חושב שזה מקום שפעם ראשונה בחיים מכריח אותך להתמודד עם עצמך. פתאום אתה מתחיל לשאול את עצמך על כל דבר שאתה עושה אם זה הדבר הנכון עבורך, זה מדהים". כך מסכם ערן טרטאקובסקי את התהליך המורכב שעבר, רגעים אחרי שיצא מבית האח הגדול.

"הוא לא עשה לי משהו רע, הוא פשוט קותי"
כשנכנס לבית, לפני קרוב לשלושה חודשים, הבין מהר מאד עם אילו דעות מסתובב מתמודד העונה סער סקלי, אבל למרות ההבדלים התהומיים - החליט לעצור ולהקשיב. "הבנתי שזה לא משנה מה הוא אומר וכמה זה נוראי לדעתי - הוא עושה את זה ממקום טוב", מסביר ערן ומודה ש"אני וסער התאהבנו, בתור בני אדם".
עם הדייר קותי סבג לעומת זאת, הדברים פחות זרמו. "הבנתי שמאד פגעתי בו והצטערתי על הבחירה במטאפורה", נזכר ערן בשיחה שהביאה לפיצוץ בין השניים, ומסביר שרצה לתת לקותי זמן להירגע אך בהמשך הרגיש שהמרחק בין השניים נוח לקותי. אחרי הסולחה הוא אומר "הוא לא עשה לי משהו רע. הוא פשוט קותי", וגם מבטיח שאם היו נשארים שניהם בבית - היו יושבים מחובקים בגמר הגדול.

"מקווה מאד שסער יגיע לגמר"
על אביבית ויאנה, שתיים מדיירות הבית איתן ניהל ערן מערכות יחסים אפלטוניות אך טעונות, הוא אומר: "אביבית ויאנה התרגלו לגברים שלא היו טובים להן. הראיתי לשתיהן שיש סוג אחר של גברים". בהמשך הוא גם מדגיש שאביבית טיפלה בו בכל פעם שעבר רגע קשה, ומודה שזיהה אצל יאנה מבט של "הלוואי שהייתי יכולה להתאהב במישהו כמוך". בגמר הגדול, לעומת זאת, הוא מצפה לראות גברים בלבד, טוען שתמיר קותי יגיעו, ומוסיף שהוא "מאד מקווה שגם סער".

כשהוא מתבקש לחזור לרגע השיא שלו העונה בוחר ערן דווקא ברגע פרטי במיוחד: "הבכי בשירותים כשהתאבלתי. זאת הפעם הראשונה שבאמת הבנתי שכל מה שחשבתי שמגדיר את ערן - מת. עשיתי ריסטרט".
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share