יום שישי, 16 במרץ 2012

האח הגדול - ושוב עובדים עלינו?

צופי ערוץ 20 מתוסכלים ממספר הפעמים שבהם מופיעה השיקופית ומונעת מהם לראות מה באמת מרתחש באותו זמן בבית 'האח בגדול'. יש לקוות שמישהו יפעל להגשת תביעה ייצוגית כנגד חברת הכבלים עמה התקשרו המינויים
אין ספק - עם ישראל הוא עם שמוכן לסבול הרבה ולא להגיב. והפעם - להיבט הצרכני שבתוכנית הריאליטי המצויה בכותרות בימים אלו. המעשה שהיה כך היה. לפני כחודשיים וחצי, ביום גשום של ראשית חודש ינואר, באה אלי במרוצה אשתי היקרה ואמרה לי באופן שלא ניתן לסירוב: "יש להזמין מיידית את ערוץ 20!". גייסתי קצת אומץ ולב ושאלתי בתמימות: "למה". כנראה שהשאלה לא הייתה במקומה שכן קיבלתי מענה בצורה של מצגת מובנית המבהירה הבהר היטב כי חשוב לראות מה קורה בבית האח הגדול במהלך כל היום אחרת, נהיה מופתעים כאשר נראה מה קורה בתקצירים המוצגים לאחר עריכה בערוץ 2 בימי ראשון ושלישי.

זה היה אכן נימוק שלא ניתן לסרבו - מי רוצה להיות מופתע בימי ראשון בשעה 9 בערב ושוב בימי שלישי באותה שעה. גייסתי לעצמי תירוץ נוסף - "הרי ממילא אין הרבה מה לראות בערוצים הרבים שבחבילה של "הוט" והתקשרתי להזמין את הערוץ. בחברת הכבלים קיבלו את פנייתי בברכה, הבהירו לי את העלויות וחיברו אותי לערוץ.

עם הזמן, הסתבר כי מידי פעם, מעלה ערוץ 20 שקופית המונעת מלראות מה מתרחש בבית האח הגדול. יש להניח כי מידי פעם מבקשת ההפקה לשמור קטעי שידור מעניינים לקראת השידורים בערוץ 2 שכן אם חלק מתושבי מדינתנו יראה את הכל בערוץ 20, ערוץ עליו שילמו במיטב כספם, אולי לי יצפו בערוץ 2, ירד הרייטינג ומכאן ועד לקיטון בהכנסות "קשת", הדרך קצרה. יש הגיון בגישה זו ואיני יכול לטעון, כצופה בערוץ 20 גם בעונות קודמות, שלא הייתי מודע להופעת השקופית המרגיזה ועד כאן, הכל בסדר (או לפחות סביר).

השאלה מצויה במינון
אלא, כמו בעוד הרבה תחומים, השאלה מצויה במינון. בעונה זו, לכל אורכה ובעיקר במהלך השבוע החולף, מספר הדקות שבהם מוצגת השקופית ומונעת מאתנו לראות מה מתרחש בבית האח הגדול הולך וגדל. התשלום שגבו עבור הצפייה בערוץ 20 לא מופחת ביוזמת חברת הכבלים בגלל שאין הם עומדים במה שנראה לי כי התחייבו - אפשרות לצפות בבית האח הגדול. אין כל בעיה לבדוק אצל הזכיין כמה פעמים הועלתה השקופית ולהשוות למספר הפעמים בעונות קודמות. אני בטוח כי הממצאים יראו כי לא התקבלה אצל הנרשמים לצפייה בערוץ 20 התמורה המובטחת, זו שהרשם הסביר יכול היה לצפות לה.

אני רק מקווה שמישהו יפעל להגשת תביעה ייצוגית כנגד חברת הכבלים עמה התקשרו המינויים ואולי, בפעם הבאה, יחשבו פעמיים לפני שיספקו שירות חסר.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share