יום שני, 2 באפריל 2012

התופעה מאחורי האח הגדול עונה 4

מכירים את זה שבכל מקום אליו אתם הולכים אנשים מדברים על האח הגדול? אז היום גם שרי, סער, תמיר, יאנה וקותי יידעו איך זה מרגיש. צפו בקליפ התופעה המלא לפני כולם
שלושה חודשים ראינו את סער, קותי, יאנה, שרי ותמיר תוהים האם צופים בהם, מה אומרים עליהם ואיזו מן עונה היא העונה הרביעית. עכשיו הגיע הזמן גם להפסיק לנחש ולגלות להם את התשובות.
האח הגדול 4 היא התכנית הנצפית ביותר בתולדות הטלוויזיה בישראל, עם חיזוקים שהגיעו אפילו מכיוונו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. אז למרות שהם לא יודעים מה אומרים עליהם בחוץ, סביר להניח שבימים הקרובים הם יבינו זאת היטב.

קותי ובית שמש בכותרות, בחורות בבוגרשוב מסתפרות כמו יאנה, אנשי הקרקס יוצאים לאור, אנשי פרסום עומדים מאחורי תמיר ועשרות אלפי צעירים תומכים בסער. הערב כל זה נגמר - כולל הסערות, החיקויים והרגעים המרגשים, אז הנה הזדמנות אחרונה לראות את התופעה שמאחורי האח הגדול.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share