יום ראשון, 1 באפריל 2012

הדו"ח היומי: סיכום היום ה-91

משימת העיתון מסתיימת ואסי וארז נכנסים לבית כדי לפגוש את הדיירים. מה שמע תמיר מבחוץ ולמה קותי ויאנה עדיין מסוכסכים? צפו בדוח המלא

היום ה-91 בבית האח הגדול סימן את סיומה של משימת העיתון, כשהדיירים למעשה מתעוררים לשבת האחרונה שלהם ביחד. תמיר סיפר לסער שהוא דיבר עם שרי, ויחד הם גילו שהדמויות של הדיירים על הלוח בסלון סודר מלכתחילה בצורה נכונה. באותו זמן במטבח המשיכו קותי ויאנה לא לדבר, כשלאחר מכן שיתפה יאנה את שרי בכעסים שלה על היחס של קותי אליה במהלך המשימה.

לקראת הצהריים החלו הדיירים לשמוע קריאות מבחוץ, ותמיר הסתלבט על סער שהוא לא שומע טוב. בינתיים ניסתה שרי לשכנע את קותי לדבר עם יאנה, אך הוא סירב ואמר שליאנה יותר חשוב להחמיא לתמיר ולסער מאשר לפרגן לו.

בערב התכוננו כל הדיירים לארוחת הערב המסורתית, כשלאחר מכן הם גם פגשו את אסי עזר וארז טל. הם העלו יחד איתם זכרונות והתרגשו לשמוע שחיים כהן נמצא במטבח ומבשל עבורם. אסי וארז שאלו את הפיינליסטים אם הם רוצים להישאר עוד קצת בבית, ואסי הוסיף שמדובר על חמישיית הגמר המחוברת ביותר שהייתה בבית.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share