יום שלישי, 10 באפריל 2012

בחזרה לעתיד: קותי סבג בבוקר שאחרי הניצחון

לפני שבוע עוד סימסתם לו בטירוף, היום קותי טוחן מצות - הזדמנות מעולה לבחון איך נראה זוכה האח הגדול אחרי ליל חגיגות מחוץ לבית. יאנה אישרה את המגע?
גמר האח הגדול היה מזמן, ממש מזמן. לעזאזל, רק שבוע אחרי סיום העונה הרביעית ואנחנו כבר לא מצליחים להבדיל בין אביבית בר זוהר לסופי קרבצקי. כנראה שאבק הניקיונות לקראת פסח מחק את תאי המוח הבודדים שעוד נותרו שמישים. בכל מקרה, בגמר ההוא זכה אחד, קותי, שלקח איתו את המיליון וכנראה גם חברה לוהטת במיוחד לחיים (כן, מדובר בגולשת יאנה יוסף).
קותי ועלמת חן מסונוורים אל מול אורות התהילה
למה אנחנו טורחים להזכיר לכם את זה? או, גולשים ענוגים במיוחד רצו לשתף אותנו באיך אותו הקותי נראה בשעת בוקר מוקדמת, מאוד מוקדמת, בהרי ירושלים (כי לבית שמש הוא לא הצליח להגיע), רק שעות בודדות אחרי שקיבל את התואר המאלף "הזוכה הגדול של העונה הגדולה של האח הגדול 4". גדול גדול, ואפילו מצטלם עם פשוטי העם לפני שמונה בבוקר.

נכון שלא מדובר בצילום אימפרסיוניסטי או יצירת מופת בסגנון הבארוק, אבל אנחנו הבחנו בעיניים טרוטות, חיוך שלוף וסקס אפיל של מנצחים. או במילים אחרות - קותי סבג אחד מותש. בוקר טוב!
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share