יום שלישי, 24 באפריל 2012

ראיון עם יורם זק

הצצה ראשונה למגזין "פירמה" שיחולק מחר למנויי "גלובס". עורך "האח הגדול" יורם זק מדבר: "אחרי פרשת דנה רון לא יצאתי מהמיטה יומיים. לקחתי את זה קשה מאוד. סער שיינפיין מנסה להציל את שמו, לא להכפיש אותי"
יורם זק(גלובס)"הביקורת באה עם הפורמט, זו עסקת חבילה", כך אומר העורך הראשי של "האח הגדול", יורם זק, בראיון מיוחד לגיליון יום העצמאות של מגזין "פירמה" של "גלובס" שיופץ מחר (ג'). "אני בוחר את הסיפורים שנספר, כי הם מדהימים, ואני תמיד מבין למה אני עושה את זה, למרות שאני חוזה את הביקורת".
לדבריו, הוא לא פוסל להכניס אישה בהריון מתקדם לבית "האח הגדול" באחת העונות הבאות ולצלם לידה בתוך הבית. "אני דווקא רואה איך שזה מאוד מרגש, לא רק סצנה שתעשה רעש", אומר זק.

זק גם מתייחס בהרחבה לאירועים שסבבו את פליטת הפה שלו על אחת מדיירות הבית, דנה רון, בשלהי העונה הקודמת: "לקחתי את זה קשה מאוד. זה גרם לי להבין את הדיירים, איזו סערה יכולה לעורר פליטת פה כזו או אחרת. איבדתי את האנונימיות שלי, כמוהם. פתאום צלמי פפראצי מתחת לבית, אתה בעין סערה. אנשים חושבים שהם מכירים אותך ויכולים להשליך מאיזו שטות שאמרת על כל מי ומה שאתה. יומיים לא יצאתי מהמיטה. כל מיני תופעות דיכאוניות כאלה, שלא היו מנת חלקי עד אז. תופעות של חוסר חשק, של 'עזבו אותי, מה אתם רוצים ממני'. להיעלם רציתי כבר לפני. חודש לפני הסיפור הזה כבר ביקשתי לעזוב. במהלך העונה הרגשתי סוג של מיצוי".

- מה בת-זוגך אמרה לך?
"אני זוכר שהתקשרתי אליה ואמרתי, 'שמעי, קרה משהו לא טוב בלילה. הולך להיות סיפור מאוד גדול'. אני מדבר איתה ומרגיש איך עולות לי הדמעות. והיא מיד יישרה אותי. היא בכלל לא הבינה מה אני מתרגש. היא אמרה לי, 'מה אתה רוצה? ככה אתה מדבר'. לפעמים אתה צריך שיקרה משהו כזה, לעמוד לרגע בעין הסערה להיות מותקף על-ידי כל המתחסדים והצדקנים מסביב, כדי לראות את האנשים שבאמת אוהבים ומעריכים אותך ואתה באמת יקר להם. קיבלתי לדעתי ביומיים 500 SMS'ים".

- אתה מכחיש ציניות וטוען ליחס רגיש כלפי הדיירים. אמירה כזאת עשויה להוכיח בדיוק את ההפך.
"אבל זו ממש לא אמירה שגורה שם במסדרונות. הדרישה שלנו מהצוות היא תמיד להיות מאוד רגישים לפרטיותם וכבודם של הדיירים. אני חטאתי".
זק מתייחס בריאיון גם למה שזכה לכינוי "פרשת הכדורים הפסיכיאטריים". "אני חושב שסער שיינפיין מחבב אותי בסופו של יום", הוא אומר. "סער יודע שאני אף פעם לא קראתי לפסיכיאטר אחרי שיחה שלי אתו. האמירה כאילו הוא רצה לצאת ואז הביאו לו פסיכיאטר שנתן לו כדור והוא החליט להישאר, משוללת מן היסוד. לא קרתה מעודה. אני לא חושב שסער מנסה להכפיש את שמי, אני חושב שסער מנסה להציל את שמו".

הראיון המלא - מחר במגזין "פירמה" שיחולק למנויי "גלובס"
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share