יום רביעי, 25 באפריל 2012

אחוקים: צבי פורטל וערן טרטאקובסקי חברים

אחרי מריבות בבית "האח הגדול" ועבר משותף עם אביבית בר זוהר, ערן טרטאקובסקי וצבי פורטל החליטו לשים הכל מאחוריהם ולהיות חברים. מעניין מה סער חושב על הברומאנס החדש של ערן
צבי פורטל וערן טרטקובסקי נפגשים לצהריים 6 (צילום: ללא ,mako)אם חשבתם שהסכסוך המתוקשר והקולני שהיה להם בבית "האח הגדול" מלווה אותם עד היום, תחשבו שוב, ותשמחו לשמוע שערן טרטאקובסקי וצבי פורטל נפגשו לארוחת צהריים השבוע.

פורטל וטרטאקובסקי החליטו שהמתיחות שהייתה ביניהם בבית צריכה להישאר שם, מאחר והריב הגדול הגיע בגלל העובדה שטרטאקוסקי היה הפייבוריט הגברי של בר זוהר עד שפורטל נכנס לבית באמצע העונה וגנב את ליבה.
עכשיו, כשאף אחד מהשניים לא נמצא בקשר הדוק עם בר זוהר (פורטל, לעיתם וטרטאקובסקי בכלל לא), החליטו השניים להשאיר את מחלוקות העבר ביניהם ולהיפגש לארוחת צהריים בבית קפה תל אביבי, להעביר זמן איכות, לדבר על הכל (מי מנחש כמה פעמים השם של אביבית עלה בשיחה?) ולהבין שהם דווקא יכולים להיות חברים.

אז תשלחו את התמונות הבאות לבר זוהר, שתראה את שני האקסים שלה עושים יד אחת והופכים להיות חברים. אנחנו דווקא אהבנו את הרעיון של מה שקורה בבית, נשאר בבית. מה אתם חושבים?
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share