יום רביעי, 4 באפריל 2012

מה קורה בין צבי פורטל לקארין כהן?

לאיתם ישראלי יש חברה חדשה, אלין לוי ונטלי דדון קורעות את אילת בביקיני, ולדון לני גבאי יש מקצוע חדש. מלכת הביצה

צילום: יח''צ* קארין כהן, הגרושה של נירו לוי והאקסית הטרייה של המפיק טל אהרון, נצפתה צמודה לצבי פורטל, יוצא "האח הגדול" והאקס הטרי של אביבית בר זוהר. השניים נראו יחדיו בסופ"ש האחרון, כשהם יושבים לשיחה אינטימית בבית קפה. מקורבים דיווחו כי מיד נוצר קליק ביניהם, ונראה כי יש כיוון חיובי לקשר. כפי שדיווחנו לראשונה, צבי ואביבית הכריזו על פרידתם לפני כשבועיים, וקארין ואהרון נפרדו לפני כשבוע. נראה כי גם אהרון הבין שהפעם זה נגמר סופית, והיישר מאילת הוא כתב בפייסבוק: "משהו חדש מתחיל אצלי עכשיו, רווק".
קארין כהן, מתאוששת מהר?
"ישבנו לקפה חברי".

* איתם ישראלי מבית ה"אח הגדול" נמצא בזוגיות חדשה. ישראלי חובק בחורה חדשה ואנונימית, ועל פי מקורבים הוא ממש מאושר.

* אלין לוי העבירה את הפרידה הטרייה מהכדורסלן אלישי כדיר בסופשבוע באילת, יחד עם חברתה החדשה נטלי דדון. קבלו תמונה תת מימית.

* למלכה הגיעו שמועות כי כוכבי "האח הגדול" דודו ובטי קפרא, שביום חתונתם נכנסו לבית "האח הגדול" נמצאים במשבר זוגי, ואף המילה גירושים עלתה לדיון לא פעם. הזוג, שנישא ביום בו עלתה העונה לשידור וגילה אודות הריונם יחד עם כל ישראל, מתקשה לשרוד את הזוגיות בחוץ. מקורבים לזוג דיווחו כי מרגע שיצאו מבית "האח הגדול" בטי ההריונית ודודו נקלעו למשבר זוגי קשה שהוביל למריבות רבות. בטי לא מכחישה כי השניים אכן עברו משבר, אך מודה כי התגברו עליו, והיום הוא מאחוריהם. ובעניין שמועות הגירושים מסרה בטי: "הכל שמועות, הלוואי על כולם את היחסים שיש לי עם דודו ואני מאחלת אותם לכל עם ישראל".

* וקבלו את הסטטוס של אבי נוסבאום: "אני בחופש. כולל מסטטוסים. נא לעדכן אותי רק אם מפציצים באיראן או שלוזון מתפטר".

* אסף הראל ודפנה לוסטיג טסו לחופשה בברצלונה, והותירו את בתם בארץ. מי שהטיס אותם היה לא אחר מאשר הטייס עמנואל רוזנצוויג, שמוכר לנו משלישיית הגמר ב"מאסטר שף". אגב, בימים אלה נמצא הראל בשלבי סיום לספר ילדים חדש שכתב בשם "אבא צמות", בשיתוף עמוס בידרמן. את הספר הוא ישיק לראשונה ב"שבוע הספר".

* הסוד של דון לני גבאי נחשף: מעכשיו היא לא רק מגישה וכוכבת ילדים, אלא גם שפית מקצועית, לאחר שסיימה 80 שעות לימוד אקדמאיות בקורס סודות האפייה בבישול בניהולו של השף אורן גירון.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share