יום שלישי, 3 באפריל 2012

ראיון הראשון עם קותי סבג

קותי סבג עוד לא מעכל את מה שעובר עליו, אבל יעשה הכל כדי להישאר עם רגליים על הקרקע: "אני רוצה להאמין שזה מה שיקרה", הוא אומר בראיון ראשון. "אני חושב שאצליח להישאר אותו קותי שאנשים ראו בבית - שמח, עצוב, צוחק וכזה שיש לו בעיות עם האישה"

הזוכה הגדול של העונה הרביעית הספיק לבלות כמה דקות לבד בתוך בית האח הגדול לפני שיצא החוצה כדי לפגוש סוף סוף את החברים והמשפחה. בזמן הזה הוא גם הספיק לדבר עם האח הגדול, להתעניין מה קורה עם בית"ר ירושלים בליגה וכמובן לשאול לשלום המכרים. אך גם דקות ארוכות לאחר מכן לא להצליח קותי להסתיר את החיוך, וסיפר בראיון מיוחד ל-mako ואיילה רשף איך הכל נראה מהצד שלו: "אני עוד לא מבין מה קורה. קיבלתי כאפה מהאדרנלין של היציאה", הוא מודה.

"הכל נראה לי מאוד גדול, מלא אנשים ומסכים. אני לא רגיל לדברים האלה", סיפר קותי. כזכור, אחד הקשיים אותם הזכיר הזוכה במהלך השהייה בבית הוא מערכת היחסים עם המשפחה, שדיברה עוד לפני הגמר על כך שהדבר החשוב מבחינתה הוא שקותי יישאר עם שתי רגליים על הקרקע: "אני רוצה להאמין שזה מה שיקרה. זו לא חוכמה להגיד שאני בחור צנוע ואז לראות את עולם הזוהר, להסתנוור ולהגיד שזה יותר מדי קשה. אני חושב שאצליח להישאר אותו קותי שאנשים ראו בבית - קותי הפשוט, שצוחק, ששמח, שעצוב לו ויש לו בעיות עם האישה".

"לא הייתה לי בעיה עם זה שיאנה מוסלמית"
ואי אפשר לדבר עם קותי בלי להזכיר את יאנה, עליה יש לו רק דברים טובים להגיד: "אני בנאדם שמאוד מונע מחיבוקים וליטופים, והיא הייתה שם בשבילי. אני אוהב אותה, אבל לא יכול להגיד שזו אהבה רומנטית. אבל אני בהחלט אוהב אותה בתור בנאדם", אומר קותי ונזכר בנשיקה שלהם ביום האחרון. "אם היא הייתה הולכת בשלב יותר מוקדם הייתי מאוד מתבאס. היא נתנה לי כוחות למרות שהיא גם הכניסה אותי לתסביכים".

"לא הייתה לי בעיה עם זה שהיא מוסלמית", מדגיש קותי. "אבל בשביל בנאדם שבא מהרקע שלי, לשמוע את זה שיאנה היא לא יהודייה שלמה זה משהו חדש ושונה. חשוב להבין, בסופו של יום אם אני הולך עם יאנה אני לא פוגע בחברים או במשפחה. אני חייב דין וחשבון רק לקדוש ברוך הוא".

"מה אני הולך לעשות עם המיליון? לא חשבתי על זה. באמת שלא הכסף עניין אותי. נכנסתי לתכנית כדי להשתתף במועדון לילה עם ארז טל. אני לא אומר שכסף זה לא דבר משמעותי, אבל זה לא הכל", מספר הדייר האחרון שעזב את הבית בעונה הרביעית. "לגבי הריב עם ערן, אני חושב שייצגתי את עצמי בכבוד, התנהגתי כראוי, לא הצדקתי את מה שהוא טען ואני שמח שהסיפור הזה בסוף נסגר".
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share