יום שני, 2 באפריל 2012

אלירז מדבר על היחסים שלו עם אילנית

זוכה האח הגדול לא מפסיק להינות מהחיים, גם אם לפעמים קשה. הצטרפנו לאלירז כשיצא לנסיעת מבחן על מכונית היברידית, ודיברנו איתו על הכל חוץ ממכוניות. על הפרק: פרשת הכדורים ושמועות על משבר בזוגיות על אילנית לוי

בתמורה למכונית נוצצת וחדשה במחיר מיוחד אחרי הנחת סלב, נאלץ שדה להתמודד עם השאלות הקשות של כתבתנו. לפניכם הראיון שקיימה עמו.

למה טוענים שלקחת כדורים?
"אני מאמין שיש אנשים שלא טוב להם עם המקום שבו אני נמצא היום, וזה בסדר".

הרבה מתמודדים מהעונה שלך טוענים בתוקף שלקחת כדורים ושהיו לך שיחות עם אילן רבינוביץ'.
"שיחות אף אחד לא הכחיש. אילן רבינוביץ' היה בעונה".

יצא לכם להפגש הרבה בתוך הבית?
"מה זה הרבה? קודם כל הוא הגיע, כמו שאמרו, רק אחרי חודש וחצי. תעשו את החשבון שלכם לבד, פעם בשבוע שבועיים, משהו כזה היה התדירות. שיחות שהיו חלק ממערך".

והוא מעולם לא הציע לך לקחת כדורים?
"לא".

אמרת בבית משפט שאתה תתבע את סער, איפה זה עומד?
"אני לא איזה טייקון שמחפש תביעות. אני בן אדם שרוצה שיפסיקו להציק לו".

אם בנוגע לפרשת הכדורים חזר אלירז על הגרסה המוכרת והצפוייה, כשכתבתנו שאלה אותו בנוגע לשמועות על משבר בזוגיות עם אילנית לוי - הוא השיב בכנות מפתיעה. מסתבר שלא כל כך פשוט להיות בן הזוג של מלכת היופי שלו ושל אייל גולן. "כמו כל זוג רגיל יש מריבות, יש הלוך יש חזור, כמו כל זוג רגיל, זה גם קורה. פשוט בגלל שאתה מפורסם אז מצפים שזה יהיה או שחור או לבן. ואני מצטער אבל אי אפשר לספק את זה", אומר שדה.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share