יום רביעי, 11 באפריל 2012

האח הגדול: יאנה יוסף דיווה

הדיירת הכי שווה בבית האח הגדול כמעט ביטלה ראיון ברדיו לאחר שטענה כי היא חשה ברע. לבסוף הגיעה, לא לפני שדרשה לא לדבר על קותי ועל הצ'ילבה אביבית. וואלה! סלבס זיווה
הסינריו כבר ידוע: אנשים אנונימיים משתתפים בתוכנית ריאליטי, הופכים לדבר הכי רותח בתעשייה למשך 15 דקות פלוס מינוס, הדבר עולה להם לראש והם מתחילים להתנהג כמו דיוות.
הבעיה מתחילה כשהאגו מתנפח מהר מדי, כמו במקרה של יאנה יוסף. הדיירת היפייפיה היתה אמורה להגיע היום (רביעי) בבוקר לראיון בתוכנית הבוקר "סלוצקי ודומינגז" ב-102FM, אלא שכמה שעות לפני, הודיעה יוסף כי היא לא חשה בטוב ומעדיפה לוותר.

לאחר שכנועים רבים החליטה החברה של קותי להגיע לשידור, אך לא לפני שהתנתה את הגעתה בשני דברים: האחד, לא מדברים על היחסים שלה עם קותי, השני - לא מדברים על כל מה שקשור לאביבית בר זוהר. ככה, כי בא לה.
צמד המנחים נענו לדרישותיה ויאנה הגיעה לתחנה. כמה דקות לתוך הראיון, הודיעה שוב המודחת כי היא לא מעוניינת לדבר על קותי. סתם, למקרה שהשדרנים שכחו.

סלוצקי ודומינגז, מה עם זכות הציבור לדעת?
"במהלך הראיון העדפנו לעסוק בעניינים יותר עסיסיים בחייה של יאנה, מאשר בעיסוק שמוצה בעניינה של אביבית".

אריק בר, מנהלה של יאנה מסר: "אין תגובה"

וואלה! סלבס לא מוכנה לדבר על העבר שלה. סתם כי לא בא לה לסיים בכלא
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share