יום רביעי, 11 באפריל 2012

עכשיו זה רשמי: אילנית לוי ואלירז שדה נפרדו

המשבר בזוגיות של אלירז ואילנית מסתיים בפרידה. מקורבים מספרים על פערים גדולים בין השניים, שגם האהבה הגדולה שקיימת שם לא יכולה לגשר עליהם כרגע
לתשומת לבו של הגולש למעלה משנה שאלירז שדה ואילנית לוי ביחד, אבל לפני מספר שבועות נקלעו השניים למשבר זוגי והחליטו לקחת פסק זמן האחד מהשנייה.
עכשיו, לאחר תקופה, אפשר לומר רשמית כי השניים נפרדו. מקורבים מספרים כי השניים אוהבים מאוד, אבל מדובר בנושא אישי ורציני בין השניים שצריך להיפתר כדי שיוכלו להיות ביחד.
דווקא בגלל האהבה הגדולה מסרבים השניים להודות באופן רשמי על בפרידה, ושומרים על חשאיות אל מול התקשורת. אך בפועל, כבר שבועות שהם לא נפגשים והקשר ביניהם מסתכם בשיחות טלפון קצרות מדי פעם.
השמועות על הסיבות לפרידה מספרות כי משפחתו של שדה לא מתלהבת מהקשר, כך גם בסביבתה של לוי. בנוסף יש את הילדים והמעבר למגורים משותפים שכבר עולים על הפרק ומעלים שאלות. אבל כל זה בגדר שמועות בלבד, את האמת רק הם יודעים.
גם חג הפסח, מסתבר, לא הצליח לחבר בין השניים. את ליל הסדר העבירה לוי עם ילדיה אצל משפחתה בחיפה (הגרוש שלה, אייל גולן, היה ברחובות אצל משפחתו עם בת הזוג רוסלנה רודינה), ושדה העביר את החג עם משפחתו שלו.
אז כרגע השניים לא ביחד, אבל מקורבים מדגישים כי עדיין יש שם אהבה גדולה ולא פוסלים את האפשרות לקאמבק.
מסוכנות add, המייצגת את לוי, סירבו להגיב.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share