יום שני, 7 במאי 2012

בלי עין הרע: אביבית וערן מתקרבים

אביבית בר זוהר פגשה את האקס צבי פורטל באירוע, ולמרות שהם ניהלו שיחה צפופה, דווקא עם ערן היא בחרה להשתעשע מול המצלמות. רק ידידים?
השקה 26 (צילום: צ'ינו פפראצי)אנה יוסף וקותי סבג ממשיכים עם הזוגיות ואף עומדים לאחד כתובת מגורים (כי הם כבר יודעים שהם יכולים לגור ביחד), אבל בינתיים אביבית בר זוהר והאקס שלה לבית "האח הגדול", צבי פורטל, עדיין ממשיכים לשחק ביניהם. מצד אחד לא חוזרים באופן רשמי, ומצד שני נראים צמודים כשהם נפגשים באירועים מתוקשרים.

בר זוהר הגיעה אמש לאירוע השקה של מותג האופנה "טוונטי סיקס" בראשון לציון, שם פגשה את פורטל, שהגיע קצת אחריה. השניים אמנם התאמצו שלא להיות באותו פריים ולהימנע מתמונה מתוקשרת (כזכור, סיפרנו לכם שאחת הסיבות לפרידה היא שמשפחתה של בר זוהר לא מקבלת את פורטל), אבל בהחלט דיברו לא מעט.
השניים בילו את רוב הערב בפינה צדדית במה שנראה כמו שיחה סופר נוקבת ורצינית. גם אם כרגע אין קאמבק, נדמה שיש מספיק רגשות במשחק הזוגי של השניים, כך שהכל יכול להיות.

עם ערן טרטאקובסקי, אגב, שהוא גם סוג של אקס של בר זוהר מהבית, מערכת היחסים דווקא נראתה חברית וקרובה, גם כשמהצלמות לא היו שם. האקס האחרון, שי רגב, ממשיך בניתוק המוחלט מבר זוהר ואף הגיע למקום עם בת זוג חדשה, ליאן, שאתם אולי זוכרים מהשתתפותה בריאליטי "הדור הבא".

יחד איתם הגיעו לאירוע גם יוסי סרור, סופי קרבצקי והחבר שאולי, דנה רון, נופר מור, יעל ברון, סיון אברהמי ואחרים
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share