יום רביעי, 2 במאי 2012

עור לביאות להלום בו: סער סקלי שחקן

בזמן שיתר חבריו לבית "האח הגדול" דוהרים על השקות, סער סקלי עושה תיאטרון, ומעלה מחדש את ההצגה על סדאם חוסיין, שקטעים ממנה ראינו כבר בתכנית עצמה. גם צבי פורטל מוזמן
קופרמן מסיימים עונה 4 סער סקלי (צילום: ראובן שניידר  ,mako)בזמן שחבריו לבית "האח הגדול" דוהרים על אירועים מתוקשרים ומנסים להשתלב בתעשייה, גם סער סקלי מנסה למצות את הפוטנציאל שלו, ואחרי שראינו בתכנית קטעים נבחרים מההצגה בה הוא מככב, "סדאם חוסיין - מחזה מסתורין", הוא משיק אותה שוב.

אם הקטעים של סקלי עשו לכם חשק לראות את ההצגה כולה, או שסתם בא לכם לראות שלל יוצאי העונה האחרונה של התוכנית, אתם יכולים פשוט להגיע בשבת הקרובה לבית מזרח מערב ביפו, כדי לצפות בסקלי משיק את ההצגה המחודשת.
מסתבר שבזמן שסקלי נמנע מלהגיע לאירועים מתוקשרים ולככב בצילומי פפראצי, הוא היה עסוק בחזרות. עכשיו הגיע הזמן להראות לכולם את עבודתו.

"סדאם חוסיין" היא מסכת הכתובה בלשון מיתית שירית, המגוללת את ימיו האחרונים של הצורר העיראקי, המסתגר בבונקר עם שלושה מכפיליו ומבקשת לשתף את הקהל בסוד דמותו של הרודן ולפתח צורת התבוננות חדשה בהיסטוריה. בהצלחה עם זה.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share