יום ראשון, 13 במאי 2012

ירון אילן חוזר, קותי סבג בתכנית חדשה

החל ממחר: שתי תוכניות חדשות נוספות ללוח השידורים של ערוץ 24. קותי סבג בתכנית יומית חדשה, ירון אילן חוזר בתכנית יומית בהנחייתו בשיתוף רדיו ירושלים 101. כל הפרטים

התגעגעתם לקותי? לא יכולים בלי תוכניות המוזיקה של ירון אילן? שתי תוכניות חדשות עולות החל ממחר (יום שני) בערוץ 24. התכנית הראשונה כבר מוכרת לצופים הותיקים של ערוץ 24,ומדובר בעאונה חדשה לתכנית "מנטה" בהנחיית ירון אילן.

"קותי בחדר האחות" - אהבתם את השיחות של קותי בחדר האח הגדול? בקרוב בערוץ 24 - זוכה האח הגדול 4, קותי סבג, ייכנס ל״חדר האחות", וידבר איתה בשידור חי על כל מה שמעניין. בתכנית הוא יארח אנשים שונים, ישוחח עם צופים מהבית, ישדר קליפים אהובים עליו ויחלוק הגיגים נבחרים.

ירון אילן בתכנית אירוח מוזיקלית ים תיכונית בהנחייתו ובשיתוף רדיו ירושלים 101. אילן יארח בכל תכנית זמר ים תיכוני מרכזי וישמיע ממיטב שיריו. כמו כן, בתכנית יתארחו אמנים שיחשפו סינגלים חדשים, יסוקרו אירועים אקטואליים רלוונטיים ויתארחו אמנים חדשים. מידי יום חמישי תוקדש התוכנית לפן הנוסטלגי של המוזיקה מזרחית ויארח את אושיות הזמר המזרחי מכל הזמנים.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share