יום שישי, 8 ביוני 2012

מעין חודדה נגד קותי סבג

כמו שדיווחנו לכם הבוקר במדור "מלכת הביצה" במגזין, מתברר שמעין חודדה יוצאת נגד תוכניתו של קותי סבג בערוץ 24: "קותי הוא על תקן עציץ, התוכנית שלו תת רמה". האחות הקטנה בתגובה: "בתום השידור מעין נשארה לסמול טוק חברי"
מעין חודדה הוזמנה השבוע להתראיין בתוכניתו החדשה של קותי סבג. רגע לפני, היא ביקשה שלא ישדרו קטעים מ"האח הגדול", כי היא עברה מאז שינוי, הפכה לאמא ולטענתה היום היא חודדה אחרת.
צילום: מוטי לבטון
הפליטה הגיעה לאולפן וגילתה להפתעתה שהאחות הקטנה שידרה בכל זאת קטעים מהתוכנית וגם עקצה אותה במהלך השידור. חודדה יצאה פגועה ובוכה. "האחות הקטנה לא נותנת לקותי לדבר, הוא על תקן של עציץ בתוכנית. שלחתי תמונות של לפני ואחרי הדיאטה וביקשתי שיראו רק את זה", הסבירה חודדה בתגובה.

"בכוח ניסו להוציא ממני רפש. שידור קטעים מ"האח הגדול" היה הפתעה בשבילי. עברתי שינוי, אני אמא, אז למה לחזור לזה? מאוד כעסתי. קותי יושב שם ולא משחיל מילה. התוכנית שלו היא תת רמה וזה פוגע לו במוניטין. האחות הקטנה הזאת פשוט רעה, ואם הייתי יודעת שזה ככה לעולם לא הייתי באה להתראיין".

מהפקת "קותי בחדר האחות" נמסר: "שמחנו לארח את מעין חודדה, שבתום התוכנית נשארה לסמול טוק חברי באווירה טובה. מי שבאמת בכתה בתום השידור הייתה דווקא האחות שקינאה בגזרתה החדשה של מעין".

שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share