יום ראשון, 17 ביוני 2012

בני אלבז: "ממני מתעלמים ולקותי נותנים תוכנית"

"לקותי נותנים תוכנית אבל ממוזיקאי שזכה ב'היכל התהילה' מתעלמים. בערוץ 24 דיברו איתי על אלבום ולא קרה עם זה כלום. מתייחסים אליי כמו לסודנים. אריה דרעי וש"ס לא מעניינים אותי". בני אלבז מתכנן לעזוב את הארץ ויורה לכל הכיוונים
"היום אין כבוד אליי ואל חבריי לגיל. יש טירה שזמרים כמונו לא יכולים לחדור אליה". בני אלבז  (צילום: ערוץ 24)"בתוך חודש אני עוזב את הארץ" כך אומר ל-ynet בני אלבז, אחד הזמרים המוערכים בארץ והזוכה של תוכנית הריאליטי "היכל התהילה" ששודרה אשתקד בערוץ 24. לדברי אלבז "בארץ אין כבוד לאמנים וותיקים. בארצות הברית עושים לאמנים כמוני כבוד מלכים אבל כאן מתייחסים אלינו כאילו אנחנו בית אבות".
נחזור שנה אחורה לערב פתיחת מסע ההופעות של בני אלבז, כשהבטיח בראיון מיוחד למדור שהוא הולך לכבוש את במות ישראל. נישא על תהילת תוכנית הטלוויזיה שכיכב בה ועם סינגלים חדשים, אלבז האמין שההצלחה וודאית. "אין סיכוי שכל מי שצפה בבית לא יבוא לראות את הזמר שזכה ב'היכל התהילה'" הצהיר. "סמוך על אלבז, זה יצליח - אבל אם לא, אז אין לי מה לעשות במוזיקה ויותר לא ישמעו מבני אלבז".
ההמשך ידוע: המופע כשל וירד במהירות מהבמות, הסינגלים שהוציא מאז לא זכו להצלחה שציפה ואלבז, חזר לאותו מקום בו היה ערב השתתפותו בריאליטי המושמץ - זמר שחרוט בתודעה הציבורית בזכות השיר "הוא זכאי" שליווה את משפטו המפורסם של אריה דרעי, יו"ר מפלגת ש"ס דאז.
כעת, פגוע ומרוסק כהגדרתו, הוא מדבר לראשונה על האכזבה הקשה מכולם: התקשורת שמתעלמת, העורכים המוזיקליים שלא משמיעים אותו, ערוץ 24 ואלעד קופרמן, המפיק הראשי של התוכנית שממנו לדבריו, לא שמע מאז סיומה.
איך אתה מסביר לעצמך את הכישלון של השנה האחרונה?
"כל הבראנז'ה שמתעסקת פה במוזיקה היא קרטל שאי אפשר לחדור אותו. ברדיו, בתקשורת, בערוץ 24. לא מכבדים את הזמרים הוותיקים אלא מחבקים את כל הילדים שעושים שירים שהם סלוגנים ושכדי לשיר נעזרים במחשב כי אין להם באמת קול. אני יודע שאני זמר מוערך מאוד ובין הטובים בארץ. את זה לא רק אני אומר אלא אמרו השופטים בתוכנית: אלדד שרים, יוני רועה, מירית שם-אור וקובי אושרת.
"אני לא מבין איך לא מזהים את כל השטיק שקורה כאן. אני יודע שבעולם המוזיקה ובקרב הקהל אנשים מאוהבים בי, אבל התקשורת מתעלמת ובועטת ללא רחמים".
אתה באמת חושב שזו רק אשמתה של התקשורת? מצטער לנפץ לך את הבועה אבל לא השתתפת בתוכנית עתירת רייטינג בערוץ מוביל אלא בתוכנית שנכתשה על ידי כל המבקרים בערוץ נישה.
"אז איך עד היום כשאני הולך ברחוב אנשים מחבקים אותי ורק נותנים לי אהבה ומדברים איתי על איך אהבו אותי בתוכנית? איפה ערוץ 24 שידע לקרוא לי לחמש דקות אחת לחודשיים ושכח את ההבטחות שלו אליי? הייתי סגור תקופה ארוכה בבית וכל יום התחריתי מול הטובים ביותר בתחום וניצחתי, אז ההתנהגות שלהם היא חוצפה.
"הם לא מבינים שהם לא פוגעים רק בי אלא בצופים הרבים שרוצים לשמוע אותי. מאוד כואב לי ואני מדבר איתך אחרי תקופה ארוכה ששתקתי - ותאמין לי שכל הזמרים מפחדים לעמוד לידי על במה כי הם יודעים שאני בין הזמרים הטובים אבל גם המבוזבזים במדינה".
מה ערוץ 24 הבטיח לך ולא מימש?
"דיברו איתי על אלבום שלם שייצא ושום דבר לא קרה מזה. כל המדינה ראתה אותי זוכה בהיכל התהילה ובסוף הזיזו אותי הצידה. עשו רייטינג על חשבוני ועל חשבון הזמרים שהיו שם ובסוף מי מקבל שם תוכנית? קותי שהוא לא אמן ולא מייצג שום דבר שקשור למוזיקה. אני באתי לתוכנית חדש חדיש ומחודש כמו שבא קותי ויכלו לדאוג גם לבני אלבז אבל מה שקורה עם התוכנית שלו היא עבודה בעיניים כי ערוץ 24 אמור לשדר מוזיקה וזה לא מה שקורה שם" .
לאן אתה מתכנן לעזוב?
"תאמין לי שאם הייתי יכול, במצב שלי היום, הייתי נוסע לאי בודד בתאילנד. אני בחור רגיש ואמן בנשמה אבל אין לי ברירה ואני חייב לברוח להרבה שנים. אני יודע שאלוהים יהיה איתי בכל מקום אליו אלך אז אני לא דואג ואני נאלץ לעשות את הצעד הזה כמחאה נגד אותם אנשים שעשו לי עוול גדול. כרגע אני בודק אפשרויות בכל מיני קהילות יהודיות בחו"ל שם מקבלים אותי באהבה גדולה ועד היום אני מופיע אצלם. אני מאמין שזה ייסגר בימים הקרובים ואז נעלה על המטוס ואסע".
ממה אתה מתפרנס בימים אלה?
"מכל מיני מופעים, וועדי עובדים והזמנות בקרב קהילות יהודיות בחו"ל שאני עובד איתם כבר שנים. זה לא קל לפרנס משפחה גדולה אבל אין לי ברירה אחרת. אתה יודע מה מצחיק? וויתרתי על עולם התורה והלימודים בישיבה וחזרתי למוזיקה כדי להתפרנס אבל אני לא אפסיק לשיר ויום אחד כולם יכו על חטא כשיבינו שפספסו אותי".
יכול להיות שבסופו של דבר המיתוג שלך עם "הוא זכאי" המפורסם פגע בך ומהווה עבורך עד היום מחסום מהקהל והתקשורת?

"אני בעטתי בפוליטיקה ולא מעניין אותי לא ש"ס ולא אריה דרעי. אני יודע לעשות מוזיקה והתקשורת צריכה לגעת בי בגלל הכישרון שלי ולא בגלל 'הוא זכאי'. אל תזכרו לי את זה"

היית ממליץ לזמרים ללכת לעונה שנייה של "היכל התהילה"?
"אם הם יקבלו יחס כמו שאני קיבלתי אז שיברחו. ואני יודע על עוד זמרים שהיו בתוכנית ומרגישים כמוני. אתה יודע שעד היום לא הצלחתי להיפגש עם אלעד קופרמן? שנה אני מנסה להשיג אותו אבל הוא נעלם. התאפקתי ושתקתי במשך הרבה זמן אבל אין לי מה להפסיד יותר. מתייחסים אליי כמו לסודנים וזו לא התנהגות".

את תגובת ערוץ 24 לדברים, לא ניתן היה להשיג.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share