יום שבת, 23 ביוני 2012

הפסיכיאטר מהאח הגדול מדבר: "השאלה היתה רק מתי יקרה אסון"

הפסיכיאטר של "האח הגדול" עדיין מנסה להציל את תדמיתו, שנפגעה בעקבות התפוצצות פרשת הכדורים הפסיכיאטרים. "אם בחרתי להשאיר מישהו בתכנית, כנראה שידעתי שעבורו תהיה פגיעה נפשית אנושה", משיב רבינוביץ' לשאלות קשות על שיתוף הפעולה שלו עם התכנית


פני כשלושה חודשים התפוצצה פרשת הכדורים הפסיכיאטרים ב"האח הגדול", ובמרכזה הפסיכיאטר דוקטור אילן רבינוביץ'. עכשיו, האיש שהיה הפסיכיאטר של תכנית הריאליטי המצליחה יוצא נגד הז'אנר. "עם אלעד קופרמן עשיתי מספר מפגשים. אמרתי מול הערוץ שלך שזו לא שאלה של האם יקרה אסון - אלא מתי", הוא אומר בראיון ל"המגזין".

"אם בחרתי להשאיר מישהו בתכנית, כנראה שידעתי שעבורו תהיה פגיעה נפשית אנושה ששנים רבות הוא לא יוכל להתאושש ממנה, וכנראה שגם שקלתי את זה אתו והוא סירב לזה בתוקף", עונה רבינוביץ' לשאלות קשות על שיתוף הפעולה שלו עם התכנית.

"לפני עשור הייתה לי אג'נדה. שאנשים יידעו שהרפואה המודרנית מציעה טיפולים מתקדמים שאנשים לא יפחדו מפסיכיאטר", מספר רבינוביץ' על הפרסום שלו. "אילו הייתי פחות מדבר - העיסוק בי היה יותר מינורי", הוא מסביר את תשומת הלב שהוא גרר.

"אני ראיתי בשנים האחרונות עשרות אלפי אנשים, אם מתוכם היו כמה אנשים בודדים שלא היו שבעי רצון - מעולם לא התיימרתי להיות הפסיכיאטר הלאומי או הפסיכיאטר של העם", משיב רבינוביץ' לכתבה שהתפרסמה בעבר ב"ידיעות אחרונות" ובה טענות של מטופלים נגדו.

"בקליניקה שלי יש מכתב שדודו טופז תלה בעצמו. הוא בחר את המיקום בו זה נמצא וכתוב שם: דוקטור רבינוביץ', מי שקורא לך פסיכיאטר ממעיט בערכך. אם מישהו מהמשפחה שלו בוחר לכעוס עליי, איני יכול לשפוט אנשים בצערם ובאבלם. אני יכול להגיד דבר אחד לילדים שלו. כל מה שהוא סיפר לי ילך איתי לקבר", מספר רבינוביץ' על אחד ממטופליו המפורסמים ביותר.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share