יום רביעי, 9 בפברואר 2011

עתי: "אני וליהיא לא נהיה ביחד"

עתי שולברג לא מצטער על כלום ("הלכתי עם הלב שלי"), שולל את המשך הקשר הרומנטי עם ליהיא ("אני לא אוהב אותה בתור בת זוג"), מחפש כבר אהבה חדשה ("כל מה שיביא איתו המעמד יהיה אחלה") ומה קרה כשפגש את אבירם אחרי שיצא מהבית. ראיון

איזו תגובות אתה מקבל מאז שיצאת?
"האמת שעד כה אני מקבל רק תגובות טובות וחמות מאנשים. כל מי שראה אותי עד עכשיו ברחוב דאג לחבק ולעטוף אותי בהמון חום ואהבה. אנשים כנראה ראו שפעלתי על פי הלב והלכתי עם האמת שלי עד הסוף. יכול להיות שבהמשך אני אשמע גם דברים אחרים כי אין לי ספק שמה שקרה ביני לבין ליהיא יצר המון מהומה בחוץ. לנו בתוך הבית לא היה מושג כמה רעש זה עשה.

לא בטוח שגזר דין של עתי בתוכנית אמור היה להתקיים בשלב כל כך מוקדם, אבל הרומן שלו עם ליהיא פשוט טרף את הקלפים ולקח את הבחור למערבולת רגשית. "אני לא מתחרט על זה ולא חושב מה היה קורה אם הייתי פועל אחרת. בסך הכול הלכתי עם הלב שלי וברור שלא תכננתי שזה מה שיתרחש. אני לא מסתכל אחורה ומה שהיה טוב שהיה וזהו זה".

איך בכלל נוצר החיבור בין שניכם?
"נורא התקרבנו בתור חברים וככה זה בעצם התחיל. בשנינו יש ניצוץ של שובבות ואנחנו אנשים מאוד קלילים וזה בדיוק מה שיצר את החיבור ההתחלתי. ליהיא היא בחורה מאוד חמה ולבבית ואני חושב שהקשר בנינו התחיל מהחיפוש אחרי חום והתעטפות במקום שהוא כל כך הזוי וקשה".

היו לך תהיות שאולי אתה עושה משהו שהוא לא בסדר?
"היו המון מחשבות ותהיות, אבל בסופו של דבר שנינו הלכנו עם הלב ופעלנו רק על פי הרגש ועל זה אתה לא יכול להצטער".

יש סיכוי שהקשר ימשיך בחוץ?
"אני וליהיא בהחלט ננהל קשר חברי ידידותי בחוץ אבל לא קשר רומנטי, אנחנו לא נהיה ביחד, זה לא הולך לקרות".

מדוע?
"אנחנו אומנם אנשים מאוד דומים אבל אנחנו גם מאוד שונים באופי שלנו. יש באופי שלנו קיצוניות וניגוד שלא יכולה לעבוד בתור קשר זוגי. היא אש ורוח סערה ואני הרבה יותר עדין. האהבה שלי כלפיה היא טהורה ואני אוהב אותה בתור חברה ובתור אחד האנשים הכי מדהימים שפגשתי אבל לא בתור בת זוג".

ומה לגבי סיוון דרור? גם שם הייתה תחושה שמשהו יכול להתפתח.
"מה שקרה עם סיוון היה בסך הכול רמיזה למשהו רומנטי ואינטימי שהיה באוויר באותו הרגע. זו הייתה הבלחה של משהו שלא מומש ויכול להיות שהיה שם פוטנציאל לאיזשהו חיבור אבל בסופו של דבר זה לא קרה כמובן".

גם כמויות של טוקבקים שלילים וסתם רכילות מרושעת לא יכולים לפגום בשלווה של הבחור, אבל דבר אחד כן מצליח לגרום לו להתכווץ קצת בכיסא בחוסר נוחות וזה פגישה לא צפויה עם אבירם בן שושן שבדיוק נכנס לחדר בזמן השיחה וממהר ללחוץ לו את היד.

"זה בהחלט משונה לראות אותו פה בחוץ, אבל אנחנו את השיחה שלנו עשינו בתוך הבית ואני מאחל לו רק בהצלחה בהמשך. אני שמח בשבילו שהוא מקבל את הבמה והוא מתגבר על מה שקרה עם ליהיא".

ומה הלאה מבחינתך?
"קודם כל אני רוצה להתאושש ממה שעברתי אבל בגדול הכול פתוח. אני נורא אוהב להיות במרכז. יש בי יצירתיות ואני נמשך מאוד לאומנויות הבמה אז אני אשמח לקבל הצעות".

מה לגבי נשים? אתה רווק מבוקש עכשיו.
"אני פנוי. כל מה שיביא איתו המעמד הזה יהיה אחלה ונראה מה יקרה".
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share