יום שלישי, 19 ביולי 2011

יורם זק חוזר ל"האח הגדול"

במאי ועורך התוכנית שהודיע על עזיבה חזר בו והוא יערוך ויביים את העונה הבאה של התוכנית. מיטל בבילה תעזוב ואילן עבודי יישאר
גמר האח הגדול 3שינויים ב"האח הגדול": יורם זק, החליט לחזור ולביים את העונה הבאה של "האח הגדול" וישמש כבמאי ועורך ראשי של העונה הרביעית.
כזכור, כפי שפורסם לראשונהכאן בתום העונה הקודמת ביקש זק שלא להמשיך בתפקיד והתפקיד הוצע למיטל בבילה, ששימשה בעונות הקודמות כעורכת לצדו. לפני ימים ספורים ביקש זק לחזור ולערוך גם את העונה הנוכחית.

לאור ההתפתחויות בוילה ביקשה לפנות את מקומה והיא החליטה לא לעבוד בעונה הבאה של התוכנית. אילן עבודי, שאמור היה להיות הבמאי הראשי של התוכנית במקום זק, יהיה חלק מצוות התוכנית, אך לא בתפקיד הבמאי הראשי.

בימים אלו מתקיימים מיונים לקאסט הדיירים שייכנס אל הבית, ובקרוב יחלו עבודות הבנייה של הבית והכנתו לקראת העונה הרביעית.

סמנכ"ל התכניות של קשת רן תלם אמר בתגובה: האח הגדול היא תוכנית טלוויזיה מהמורכבות והרגישות ביותר שיש. אנחנו שמחים מאוד שיורם זק. שהוביל את האח הגדול לאורך שלוש העונות האחרונות חוזר הביתה. לבית האח הגדול. להוביל את העונה הבאה. מעטים הם אנשי בטלויזיה שיכולים להוביל הפקה כל כך מורכבת שכזו. יורם הוא ללא ספק אחד מהם.

1 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

להעיף את יורם והזק שלו.

בגלל מונית הכסף ונערות הליווי.

בגלל המכתב לעובדות קשת.

בגלל מה שהוא פולט בשידור חי.

שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share