יום שבת, 31 בדצמבר 2011

האח הגדול 4: הליהוקים השווים באמת

רגע לפני שהעונה החדשה של האח הגדול יוצאת לדרך, צפניה מספר לכם מי באמת צריך להיות מלוהק לריאליטי שמשגע את המדינה
הקרקס מגיע, כן, הוא מגיע. עוד כמה שעות והוא יהיה כאן איתנו. משתתפי העונה הרביעית של האח הגדול ייכנסו לווילה בנווה אילן וחיינו יהפכו להיות מעניינים יותר.
הספירה לאחור כבר יצאה לדרך. לפני תשעה חודשים בערך.
רגע לפני שזה קורה, הנה חמשת הדיירים שיצליחו לרגש אותנו.
כלומר, חמשת הליהוקים האולטימטיביים שאמורים להיות הצלחה מסחררת. אם ילוהקו, כן? הליהוקים אגב, כתובים בלשון זכר. אתם יודעים, הדרת נשים.

העיוור
על פניו, מדובר בגימיק ביזאר נוסף מאותו המקום שהביא לנו את ארז דה דרזנר ואלעד צפני. אתם יודעים, בואו נדחוף לעונה אדם עם מוגבלות ועל הדרך נעלה את המודעות לאותה מוגבלות. בפועל, ליהוק של דייר עיוור הוא אחד הדברים הגאוניים שאפשר לחשוב עליהם. ביקום כולו. רק דמיינו את המתמודד העיוור נתקל שוב ושוב ברהיטים המפוזרים בבית. קאלט בהתהוות.

אם יהיה לנו מזל, המתמודד העיוור יביא איתו גם כלב נחייה שאולי יטרוף את שאר הדיירים באמצע הלילה. דבר שבנצי עם הטורט היה אמור לעשות ונכשל. אבל בסופו של יום, ליהוק של דייר עיוור יהיה נהדר רק כי כל מיני עיוורים יוכלו להשתתף בסרט של מרב בטיטו ולהגיד עד כמה הצפייה בדייר העיוור שינתה את חייהם. אה, רגע.

הקלפטומן
המתמודדים באח הגדול סבורים בטעות כי הם אנשים עצמאיים. כאלה עם זכות לפרטיות ועם מתחם אישי אליו אסור לחדור. הם כמובן טועים. ליהוק קלפטומן לבית האח הגדול יכול להיות אחד ממנועי הבעירה הגדולים של העונה (לבדוק ליהוק אפשרי נוסף: פירומן).

מדייר אחד הוא ייקח צעיף, מדיירת אחרת טמפון. פוטנציאל המריבות בלתי נגמר. עם קצת מזל, הוא גם יגנוב מליהיא גרינר את המקום בהשקות.

הזקן שסובל מדמנציה
בינינו, החיים בבית האח הגדול חוזרים על עצמם. מדי בוקר הדיירים מתעוררים, מעשנים כמה סיגריות בחוץ, אוכלים ארוחת צהריים, מתפגרים על הספות ובערב נכנסים לג'קוזי ומפרים את הפטריה הווגינלית האהובה.

לכן רק טבעי ללהק לקאסט זקן שלא יזכור מה בדיוק קרה אתמול. או לפני חצי שעה. בכל יום הזקן יתעורר בבהלה ויכיר מחדש את דיירי הבית ובכל יום הם ירצו להרוג אותו יותר. כולם מנצחים. חוץ מהזקן האומלל אבל היי, הוא לא יזכור את זה.

יערה וינקלר
כן, היערה ההיא. האמברגו התקשורתי הוא רק סביב הגיס הפוטנציאלי לא? אחרי כתבת השער בשבעה ימים וינקלר מותרת. מה זה מותרת, אפשר לחגוג בכיף.

ליהוק יערה וינקלר הוא ליהוק טבעי לחלוטין. למעשה, לאחר העונה הקודמת, מדובר בליהוק מתבקש. פולו-אפ לגיטימי. כרית גלעד שליט עדיין יושבת במחסנים, תנו ליערה לבלות כמה חודשים עם הכרית. זה לא שהיא יודעת לעשות משהו אחר.

ההוא שאלרגי לאגוזים
אם הזקן לא יתפגר והעיוור לא יפול לבריכה ויטבע, תמיד אפשר לסמוך על דייר מטומטם שיכין כריך נוטלה לכל חבריו וירעיל את הדייר האלרגי. מתי בפעם האחרונה ראיתם התקף אלרגיה רציני? בדיוק. אבל התקף האלרגיה הוא רק הקליימקס. דמיינו את כל ישיבות התקציב המופרכות בהן הדייר ידרוש מזון ללא שאריות אגוזים. אללי, נדמה לי שקצת הרטבתי בפה.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share