יום שבת, 31 בדצמבר 2011

האח הגדול 4: נא לעבור את הרבעון הקרוב בהתאם


יומיים לתחילת האח הגדול. בעוד יומיים ייצא לדרך הניסוי הגדול מכולם. לא, לא הניסוי האנושי שמתרכז בכליאת כמה אנשים במתחם מבודד. אלא הניסוי הגדול של הזכיינית קשת. הניסוי די פשוט, האם קשת מסוגלת לשלוט בתכנית ריאליטי שמשודרת בשידור חי ללא הפסקה במשך שלושה חודשים.

לכאורה, מדובר בניסוי די ישן. כבר ראינו כמה עונות של האח הגדול. אין חידוש. בפועל, יש חידוש עצום. כי אבי ניר ואנשיו יעשו הכל כדי לשלוט באח הגדול. הדבר מקביל להנפת סדין אדום מול שור רגוע. אם קשת תצליח לשלוט בעונה החדשה של האח הגדול, היא באמת תהיה שמש העמים של זכייניות הטלוויזיה.

התחושה היא שקשת רוצה עונה רגועה. עונת "feel good". לא יודע איך לתרגם את זה לעברית. אולי הייתי משתמש ב"מרגשת" אבל הגיע הזמן להדיר את המילה הזו. אחרי עונת הטראש הקודמת ושערוריית הבולבולגייט שהסתיימה בחזרתו לתפקיד של יורם זק כאילו כלום לא קרה, אף אחד בקשת לא רוצה להלהיט את האווירה. בטח לא אחרי שמרגלית צנעני, שופטת במותג על אחר של הזכיינית, הורשעה בסחיטה ואיומים.

החברה הישראלית נמצאת כבר חודשים ארוכים על אש קטנה. בוערת קלות ומחכה לבעירה הגדולה. מחאה חברתית, איום איראני, הדרת נשים. הכל מתפרץ בזעקה אחת גדולה. אם זה לא מספיק, הרי שגלעד שליט חזר הביתה, אין קונצנזוס אחר בסביבה. קשת לא רוצה לעשות את הטעות הגדולה ולקומם עליה את הצופה הממוצע. הוא כבר הוכיח בקיץ האחרון שכשנמאס לו באמת, הוא מוכן לקום מהספה ולעשות משהו. כל דבר. רחמנא ליצלן, אולי הוא יזפזפ לערוץ אחר. זה בטח יותר קל מלצאת לרחובות.

רק דמיינו שערוריה נוספת באח הגדול. מי יודע מה יעשו המפרסמים. כלומר, אלה שהחליטו לחזור לשוק ב-2012. אלה שהקפיאו את תעשיית הטלוויזיה בחודשים האחרונים. אף אחד לא רוצה לעצבן את המפרסמים. להיות מזוהה עם פיאסקו ציבורי עצום. להיות או לחדול. ולעבור לשדר ברשיון.

אז המטרה ברורה: עונה רגועה שתעשה נעימי לכולם ותגרום לקשת לשרוד בחורף הקר והקשה הזה. אולי האחרון במתכונת של ערוץ 2 כפי שאנו מכירים אותו בשנים האחרונות. סביר להניח שיש כמה אנשים שהיו שמחים אם האח הגדול כלל לא הייתה משודרת. מתברר שכל זבל שמשודר כיום זוכה לרייטינג מטורף (המירוץ למיליון, בית ספר למוסיקה). מי בכלל רוצה להיכנס לבלאגן הזה שוב. לא צריך לעשות גלים עכשיו. המותג ישמור על כוחו.

זה לא אומר שביום ראשון נקבל ליהוק של 16 נזירות ונזירים. יהיו כמה עושי צרות. אפשר להמר גם על כמה ליהוקים מסקרנים. אבל הכל יהיה עטוף בנוצה סגולה מתוקה. ענן טעים שיישלט ע"י עיניים גדולות עוד יותר מאלה של האח הגדול. ולא כי בקשת רוצים להרדים את הצופים ולהפוך אותם למטומטמים עוד יותר. זה יקרה כי בקשת רק רוצים לשרוד את הרבעון הקרוב.

צפנייה
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share