יום שבת, 31 בדצמבר 2011

אסי עזר מבטיח: "ביום ראשון בערב יקרה משהו שונה"

אסי עזר וארז טל מספרים לאיילה רשף על הרגעים הכי זכורים מהאח הגדול, מגלים איזו הדחה הפתיעה אפילו אותם, ומבטיחים עונה מטורפת, דיירים יוצאי דופן, וחדר אמבטיה יפה במיוחד. צפו בראיון

אסי וארז חוזרים לבית האח הגדול, ובין צילומים לפרומו, הכנות כלליות וניסיונות למצוא תחליף ל"מאקוווו" המפורסם של אסי, הם מוצאים זמן לדבר עם איילה רשף, בוגרת האח הגדול בעצמה.

העונה, כך הם מבטיחים, עומדת להיות מטורפת לפחות כמו קודמותיה, ובעוד אסי חושף ש"כבר ביום ראשון בתשע בערב יקרה משהו שונה", ארז מודה שאפילו חדר האמבטיה של הבית הצליח להרשים אותו במיוחד השנה.

ארז טל: "הופתעתי מההדחה של ארז דה דרזנר"
כשאיילה מבררת איתם מה הרגע הזכור להם ביותר מהעונות הקודמות, שניהם בוחרים דווקא ברגעים של הדחות: ארז נזכר בהדחה של אלירז מהשבוע שלא היה, אחת המשימות המרתקות של העונה השנייה, ואילו אסי נזכר, באימה קלה, ביציאה של פרידה הכט מהבית. עוד הדחה, הפעם אמיתית, שהפתיעה את ארז – היא הדחתו של מתמודד העונה השנייה, ארז דה דרזנר.
זהותם של הדיירים החדשים היא כמובן בגדר מידע סודי ביותר עד ליום ראשון בערב, אבל אסי מבטיח לנו שמדובר באנשים שונים זה מזה, שכל אחד מהם הוא אישיות כל כך חזקה, שזה "יעבוד לבד, בלי המשימות ואלי אפילו בלי ארז".
אין מה לדאוג,באח הגדול לא יוותרו כל כך מהר על ארז טל, וביום ראשון ב-21:00 בערב הוא וגם אסי הולכים להיות פה, לבושים בחליפות, ולהגיד סוף סוף את המשפט שכולנו מחכים לו: "גברותי ורבותי, קבלו את הדייר הראשון של האח הגדול".

שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share