יום רביעי, 4 בינואר 2012

משימת התקציב הראשונה: טקס פרסי האח-דמיה

דיירי האח הגדול נחו מספיק, ועכשיו הגיע הזמן לעבוד. על מנת לקבל תקציב מותרות בשבוע הראשון, עליהם לקיים את טקס פרסי "האח-דמיה". כל אחד מהם ייכנס לחדר האח הגדול וייתן מועמדים, ואם כולם יסכימו על שמות זהים בכל קטגוריה המשימה תוכתר בהצלחה
יעל ויוסי מאזינים לשיחה(mako)משימת התקציב הראשונה של העונה יוצאת לדרך, ובה ינסו הדיירים לעמוד על מנת לעמוד בתקציב מותרות. סופי קראה לכל הדיירים לסלון, כשבידיה מעטפה אותה קיבלה מהאח הגדול.
היא הקריאה להם את תוכן המעטפה, ועוררה דיון סוער סביב השאלה מה יידרש מהם בהמשך:

"דיירים יקרים, בשביל האח הגדול כולכם כוכבים.
לרגל פתיחת העונה מחר יתקיים לראשונה טקס פרסי האח-דמיה. בטקס יוענקו פסלונים מוזהבים לדיירי הבית בקטגוריות שונות. נכון לעכשיו כולכם מועמדים בכל הקטגוריות.
במהלך היום האח הגדול יקראו לכל אחד מחברי האח-דמיה, ויבקש ממנו לבחור את הזוכים שלו בקטגוריות השונות. אם לפחות בקטגוריה אחת תגיעו לתמימות דעים ותצביעו פה אחד עבור הזוכה, תזכו בתקציב מותרות לשבוע הבא.
שימו לב: ההצבעה הינה אישית וחשאית. מרגע זה דייר אשר ידבר או ירמוז על בחירותיו, יכשיל את המשימה וכולכם תסתפקו בשבוע הבא בתקציב בסיסי בלבד.
בהצלחה, וזכרו - זה כבוד רק להיות מועמד".
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share