יום שבת, 21 בינואר 2012

מי העמיד את מי להדחה?

ביום ראשון תיחשף הרשימה המלאה, אבל כבר הערב אתם יכולים לגלות את מי בחרו חלק מהדיירים להעמיד להדחה, ולמה. כל הסיבות והשמות
קותי היה הראשון להיכנס לחדר האח, ושם בחר להעמיד להדחה את ערן, כי "הוא עובד קשה מדי בבית וכל הזמן מכין תה" ואת שי רגב "כי על כל מה שתספר לו הוא יגיד שזה כבר קרה לו, הוא מתרברב בכסף שלו וגם כי אני מרחם עליו שהוא כל הזמן רודף אחרי אביבית".
בהמשך נכנסה אביבית לחדר ומסרה אף היא שני שמות: השם הראשון הוא יאנה, "כי אני כיבדתי אותה כאישה אבל היא בוחנת אותי על על כל התקרבות שלי לקותי", ואת סער "כי אני באה מבית דתי ואוהבת את העם היהודי וקשה לי עם הדעות הקיצוניות שלו".

הבא בתור היה רגב, שבחר להעמיד להדחה את קים, "כי הוא מחרחר ריב, הוא בא כאסטרטג ולא באמת להיות בבית ולחלוק חיים משותפים" ואת ערן: "אני רואה אצלו התייפייפות שאני מפרש כצביעות וכמהלך אסטרטגי. מה רואים מבחוץ זה לא מה שקורה מבפנים".
ערן, הבא בתור להיכנס, בחר להעמיד את קותי כי "הוא הגורם לאווירה הפוגענית בבית, חצי מהדיירים בכו בגללו והוא באופן עקבי הורס את האווירה" ואת רגב, כי "הוא עדיין לא נכנס לבית, הוא לא נפתח והוא לא פה"

תמיר נכנס לחדר האח הגדול וביקש למסור שני שמות של דיירים שפשוט אין לו כימיה איתם ואין לו תקשורת איתם - ואלה הם פנונה וקים.
יוסי החליט להעמיד להדחה את שי רגב, כי "הוא קצת מתנשא ומתחמק מעבודות הבית". הדייר השני הוא סער, "אני מאד אוהב אותו, אבל רגיש לעניין של החיילים וקשה לי עם זה"

קים הוא הדייר הבא שנכנס לחדר, ובחר להעמיד להדחה את שי רגב, כי הוא "ממסדי, הולך בתלם וקונפורמיסט|. הדיירת השנייה שקים בחר להעמיד להדחה היא פנונה, כי "אין לי שום דבר נגדה, אבל זאת בחירה על דרך השלילה".
סופי, שנכנסה אחריו, בחרה להעמיד להדחה את קותי, כי "אני יודעת שהוא בתהליך עם עצמו, אבל קשה לי עם האווירה שהוא עושה בבית", ואת ערן, "כי הוא בחור טוב, אבל אני מאמינה שאנשים יעמידו אותו, אז לא חושבת שהקול שלי ישנה, ואולי זה גם יעזור לי".

איתם נכנס לחדר האח הגדול ובחר להעמיד להדחה את קים, "כי יש לי הרגשה ממנו של תככים ומזימות", ואת סופי, כי "אני מת עליה אבל היא כל הזמן עוקצת אותי, וזה לא הכי נעים"

ביום ראשון נגלה את מי בחרו להעמיד להדחה יתר הדיירים, וכמובן - נדע מי הם המועמדים הסופיים להדחה
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share