יום רביעי, 11 בינואר 2012

דודו קפרא מבקש מהאח הגדול התייחדות

דודו כבר הכריז שיעשה כל מה שהוא יכול כדי להנעים את זמנה של בטי בבית, והצעד הראשון שלו היה להיכנס אל חדר האח הגדול ולבקש זמן התייחדות. האם זה מה שירגיע את ההריונית? אם שואלים את הבעל, אין בכלל ספק לגבי התשובה

הרבה דברים הספיקו לעשות בטי ודודו קפרא בשבועיים האחרונים: להתחתן, להיכנס לבית האח הגדול ואפילו לגלות שהם בהריון. אך בתוך בית האח הגדול הכל קורה מהר, והלחץ מתחיל להשפיע עליהם. דודו חווה זאת על בשרו, ולאחר ריב נוסף עם אשתו, והפעם על שניצלים, הוא מצא את הדרך הטובה ביותר להרגיע אותה.

בשיחה אישית עם האח הגדול ביקש דודו את מה שכל זוג טרי מבקש לעצמו: זמן התייחדות. היות וחוקי הבית אינם מאפשרים סוג כזה של מערכת יחסים, ניסה דודו להסביר שמדובר במקרה יוצא דופן, ואפילו הציע מספר דרכים להגשים את החלום: "אני עושה את זה טיק טק", הבטיח.
אז האם זה מה שיחזיר את הרומנטיקה לזוגיות של משפחת קפרא? אם שואלים את דודו, אין בכלל ספק לגבי התשובה. צפו בהסבר המשכנע ובתשובה של האח הגדול.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share