יום רביעי, 11 בינואר 2012

המשימה: Thriller בבית האח הגדול

לקראת יום שישי ה-13 הקרב ובא בית האח הגדול נכנס לאיזור הדמדומים והדיירים הופכים לזובמים. כדי לזכות בתקציב מותרות הם ינסו לשחזר במדויק את הקליפ המופרסם של מייקל ג'קסון לשיר Thriller. כל הפרטים על המשימה
משימה מפחידה במיוחד יצאה לדרך, כשהדיירים התבשרו שלקראת יום שישי ה-13, החל השבוע, הבית נכנס לאיזור הדמדומים וכולם הופכים לזומבים. הדיירים כבר נכנסים לתלבושות ומחכים לפרטים נוספים שיגיעו בהמשך, מה שבטוח: יהיה מפחיד.
לאחר שהדיירים קיבלו את התלבושות ריכז אותם האח הגדול ותמיר הקריא את המכתב הבא:

זומבים יקרים.
מחר בערב כולכם תבצעו קטע מהקליפ המפורסם של מייקל ג'קסון, Thriller. אם תהיו אחידים בתנועות הריקוד ותפגינו רצינות, השקעה והתמדה בחזרות לקראת ההופעה תזכו בתקציב מותרות.
האח הגדול יספק לכם טאבלטים לצפייה בקליפ לצורך החזרות.
יש לכם חצי שעה להחליט מי מבינכם יגלם את מייקל ג'קסון. בנוסף עליכם לבחור שני דיירים שלא ירקדו בקליפ: החברה של מייקל, ומנהל המופע, שינהיג את קבוצת הרקדנים, ידאג לצרכים שלהם, יהיה אחראי על המשמעת ולוח הזמנים של החזרות ויצליח לגרום לזומבים להתאמן מסביב לשעון. כל שאר הזומבים יהיו רקדנים.
בהצלחה


מוקדם יותר הבוקר, לאחר שהתעוררו עם מוזיקת הרקע של "איזור הדמדומים", כינס האח הגדול את כולם בפינת האוכל ואביבית הקריאה את המכתב הבא:


דיירים יקרים, היזהרו!
בעוד יומיים התאריך יהיה יום שישי ה-13 בינואר. על פי אמונה תפלה עתיקה כשיום שישי מגיע ב-13 לחודש בית האח הגדול נכנס לאיזור הדמדומים.
מעתה ועד להודעה החדשה כולכם תיהיו זומבים ותצחקו לפחד בפנים. אנא ליבשו את הבגדים שלכם כעת.
הוראות נוספות בהמשך, ובינתיים - היזהרו לא להעיר את המתים.
האח הגדול
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share