יום שני, 13 בפברואר 2012

הדו"ח היומי: סיכום היום ה-43

מי השאיר לערן סימן מציצה על הצוואר, למה יעל מעדיפה גברים חנונים ומה רגב סיפר לאביבית על סופי? צפו בדו"ח המלא

בלילה צחקו אביבית ויעל על התקופה בה יוסי היה בבית, ודיברו על כך שיוסי אהב את כולם, בעוד בנסט דיברו יאנה, סופי וסער על התפתחות האנטישמיות, על היטלר ועל מלחמת העולם השנייה. בהמשך הלילה שמעה אביבית צעקות מבחוץ שיאנה מוסלמית, יעל אישרה את השמועה ואמרה שיאנה היא חצי מוסלמית, מה שלא הרגיע את אביבית שתהתה האם קותי יודע.

ערן מציל את המצב, ומקבל נשיקה
בבוקר גילה תמיר שבחצר הבית יש קופסת מתנה ענקית. כל הדיירים יצאו לחצר להתסכל מקרוב, ורגב תיאר לאיתם את מראה הקופסה. בהמשך אסון נמנע כשערן הצליח להוציא מהכיור את היהלום של אביבית, וכאות תודה קיבל נשיקה בצוואר שהשאירה סימן מציצה על צווארו. בהמשך בחדר האמבטיה, בעודה צובעת את שערה, אמרה יעל שטבע האדם הוא להימשך לדומה לו, מתוך שאיפה לשכפל את עצמו, ושהיא מעדיפה "חנונים" אבל עם צד מטורף. בינתיים במטבח ניהלו יאנה וסופי שיחה על בן זוג אידיאלי, כשיאנה אמרה שהיא לא יכולה להיות עם אנשים שיגרתיים שעובדים משמונה עד חמש, וסיפרה שהיא לא יצאה עם הרבה גברים עשירים בחייה.
בצהריים ניסתה אביבית להפריח בועות סבון בעזרת סבון הכלים אך ללא הצלחה, ומאוחר יותר בפינת העישון רגב סיפר לאביבית על הערה של קותי שעוררה צחוק אצל סופי. אביבית, לא אהבה לשמוע על כך, ורגב אמר לה שביום שלישי סופי כבר לא תצחק. לקראת השידור אמרה סופי לאיתם שאין לה סבלנות יותר לאנשים, ובפינת העישון שבתוך הבית אמרה יאנה ליעל שהיא מרגישה שהיא מתרחקת ממנה ומתקרבת לאביבית.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share