יום שני, 13 בפברואר 2012

יוסי סרור בדרך לקמפיין

שבוע לאחר שיצא מבית האח הגדול, יוסי סרור הגיע לתל אביב לארוחת צהריים עם חבר טוב ועל הדרך נפגש עם הסוכן. רמז: יש קמפיין בדרך. וואלה! סלבס 15 דק מעכשיו
הלו, יאחתי?הדייר הכי צבעוני שיצא בבית האח הגדול , יוסי סרור, לא חשש לרגע להגיד שלום יפה ולצאת מהבית. אולי זה בגלל שהוא ידע שברגע שייצא ההצעות יתחילו לזרום אליו.

יוספה, שביום יום משמש על תקן ספר של נשות חיפה, הגיע אתמול (א') לארוחת צהריים מפנקת עם אחד החברים הטובים שלו במסעדת "ספגטים" שבתל אביב. השניים בלסו לזניה וספגטי, בשוואיוואיה, תוך שהם מלרלרים ומשלימים את הפערים. לבסוף ויתר סרור על הקינוח, בכל זאת הוא שומר כשרות, והמשיך לו אל הפגישה הבאה עם הסוכן שלו. איזה לזעה.

מקורבים לספר סיפרו לוואלה! סלבס, כי הוא נמצא בימים אלו במגעים עם מספר חברות ביניהן גם רשת "ג'נטלמן", המוכרת מתנות לגבר, במטרה להפוך לפרזנטור שלהם. הם בטוחים שהם לא התבלבלו? את היום שלו סיים האיש עם הלקסיקון הכי הזוי בתולדות הטלוויזיה בערוץ 24 ולאחר שהתארח אצל גל ואלירז, חזר לביתו שבחיפה. שנאמר: פאטוצ'.
יריב נתי, הסוכן של יוסי מסר בתגובה:
"יוסי כרגע מוצף בהצעות של מספר גורמים מתחום האופנה וחברות השיער המובילות. אנחנו בודקים ושוקלים את צעדיו. אין ספק שהוא בן אדם צבעוני ומוכשר ואנחנו עוד נראה אותו על המסך".

וואלה! סלבס שוב עשתה קרחת ומחכה כבר שמישהו יציע לה קמפיין נגד כינים.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share