יום רביעי, 15 בפברואר 2012

הדו"ח היומי: סיכום היום ה-45

יום האהבה מכניס את הדיירים לאווירה רומנטית. מה חלמה יעל על איתם, איזה מתנה קיבלה שרי והאם יכול להיות שמישהו העביר מסר לאביבית על גבי חללית? צפו בדו"ח המלא

בלילה שלפני כניסת הדיירים החדשים ישבו ערן ואביבית בנסט על כוס יין, ואביבית הודתה שהיא חוששת להיות מודחת ביום למחרת, אך ערן הרגיע אותה ואמר שלא נראה לו שיש לה סיבה לדאגה. בהמשך השיחה ביררה אביבית האם לדעתו של ערן הם יכולים להיות מאושרים ביחד, וביקשה ממנו לפרגן לה אם מבין הדיירים החדשים יהיה מי שימצא חן בעיניה.

אביבית מקבלת מסר מחללית?
הבוקר נפתח באווירה רומנטית עם השיר I Will Allways love You של וויטני יוסטון. בפינת העישון אמר קותי שהיו אלה אירועי יום שישי והריבים שהסעירו את הבית שגרמו לאנשים להגיע ולצעוק מעבר לגדר, וציין שהרף עלה כהגיע המסוק, אך תמיר אמר שבשביל מסוק צריך בסך הכל בן אדם אחד. בהמשך התלוצץ קותי עם אביבית ואמר לה שחללית עם מסר עבורה מרחפת מעל הבית.
החלום של יעל
לקרת הצהריים אמרה סופי לאיתם שלא ברור לה מדוע רגב צריך להכין לאביבית מתנה ליום האבה למרות שהם לא בני זוג, וציינה שאביבית בחורה שלא שבעה מכלום, ושגם אם היה מגיע טיל סקאד עם הקדשה עבורה אביבית היתה מרוצה. במהלך היום העניקו איתם וערן את המתנות שהכינו ליום האהבה. שרי התרגשה מאד לקבל את הכרית מאיתם, בזמן שבחדר השינה יעל גילתה ליאנה שחלמה שהיא ואיתם מתנשקים והודתה שגם במציאות היא חושבת שאיתם חתיך, יפה וגברי. אחר הצהריים תכננו הדיירים את הערב הסוער שמחכה להם, ואחרי הדחתו של שי רגב שלושת הדיירים החדשים, עינב, לירון וצבי, יצאו מהקופסא בחצר וההתרגשות בבית היתה רבה.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share