יום רביעי, 15 בפברואר 2012

ליהיא חוששת: "יהיה בלגן בין צבי לקותי"

גואל וליהיא יודעים איך מרגישים דיירים ותיקים כשמכניסים להם אנשים חדשים לבית ומספרים על כך בתכנית "אחי, נדבר בבית": "זה כל הזמן ככה בהתחלה. אתה מרגיש שזה הבית שלך וישנה קצת קנאה", הם אומרים. ומה חושב האורח יוסי סרור? צפו בתכנית המלאה
הערב הגיע אורח מיוחד אל התכנית "אחי, נדבר בבית" כדי לדבר עם זוהר ישראל, גואל פינטו וליהיא גרינר: יוסי סרור. הנושא הראשון עליו דיברו חברי הפאנל היה כמובן הדיירים החדשים - לירון, צבי ועינב, והתגובה של קותי. "יהיה בלגן עם קותי", מכריזה ליהיא. "אבל הוא יסתדר בסוף. זה כל הזמן ככה בהתחלה. אתה מרגיש שזה הבית שלך וישנה קצת קנאה".
אך למה דווקא האנשים האלה נכנסו? גואל כבר מזהה נקודות חיכוך: "כולם מדברים גבוה גבוה, אך כשהם נכנסים לבית הם מקבלים פרופורציות", מתייחס פינטו לצבי פורטל. "אבל לדעתי צריך לקחת צעד אחורה ולחכות, כי הדיירים החדשים יכולים להכניס משהו אחר לבית". ליהיא הסכימה, ואפילו טענה שלדעתה אחד החדשים יגיע לגמר.
יוסי: "חבל שאני לא שם כדי לקבל את פני הדיירים החדשים"
המודח הרביעי מבית האח הגדול התארח בפאנל ונשאל האם הוא מצטער שהדיירים החדשים מצטרפים כשהוא לא שם. "ברור שהייתי שמח לקבל את פניהם, אבל אני נמצא במקום טוב עכשיו", הודיע.
יחד עם זאת נדרש יוסי להתייחס דווקא להדחתו של שי רגב, ובהמשך דיבר גם על סופי: "היא לא בחורה טיפשה בכלל. היא יודעת לנווט את עצמה. אהבתי אותה והיא אהבה אותי, אך פה ושם היו ריבים ומריבות", הוא נזכר.
עניין אחר שהסעיר את הבית בימים האחרונים היה שאלת הלאום של יאנה. כזכור, אביבית שמעה על כך שיאנה מוסלמית ותהתה האם קותי יודע על כך, ומה זה יעשה למערכת היחסים ביניהם.
בנוסף, ערן הצליח להרגיז את קותי בשולחן השישי והמתח בין שניהם המשיך גם לאורך השבוע. מה חושבים יוסי, גואל וליהיא על האירועים האלה? צפו בתכנית המלאה של "אחי, נדבר בבית".
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share