יום חמישי, 16 בפברואר 2012

הדו"ח היומי: סיכום היום ה-46

הנוכחות של הדיירים החדשים מתחילה להשפיע על הבית ואף אחד לא נשאר אדיש. למה אביבית לא אוהבת את לירון, איך מסתכלת עינב על סער ומה סיפר צבי לקותי? צפו בדוח המלא

היום ה-46 בבית האח הגדול היה הראשון של הדיירים החדשים, אך עבור חלק מהותיקים המצב החדש היה הזוי במיוחד. במהלך הלילה צבי וקותי מצאו זמן להתקרב, בעוד יעל סיפרה ללירון על החוויה שהיא עומדת לעבור. לירון הודתה שהיא מרגישה בתוך בועה והוסיפה שקשה לה לעכל את המצב החדש.

בבוקר התעורר צבי ראשון וניגש להניח תפילין, בעוד ערן סובל מכאב ראש שליווה את לילה השתייה שעבר. הוא סיפר לסער על נטיות הניקיון של לירון ושניהם תהו למה היא נכנסה לבית. בחדר השינה סיפרה לירון לעינב על הלכלוך בבית והודתה שקשה לה עם זה. מאוחר יותר הן התחילו לנקות את המטבח יחד עם סופי כשבינתיים בחצר יעל אמרה לאיתם שעכשיו כשיש דיירים חדשים, קל יותר לאהוב את הותיקים.

אביבית על לירון: "היא לא באה לי טוב"
במהלך הצהריים אמר קותי לאביבית שלא רואים עליה שרגב חסר לה, אך אביבית אמרה שאולי היא עוד לא עיכלה את זה וקיבלה גיבוי מתמיר. בזמן הבישולים דיברו אביבית ויעל על הניקיונות המוגזמים לדעתן של לירון, ויעל הודיעה שלדעתה היא לא תצליח לשרוד ככה הרבה זמן.

אחרי הארוחה דיברו לירון ועינב על הקדוש ברוך הוא ועינב אמרה שהיא לא מבינה איך אנשים יכולים לא להאמין בו. בהמשך סיפר קותי על תאונה שעבר ועינב המליצה לו להגיד שהצלקות הן ממלחמה. באותו זמן בחדר השינה דיברו ערן ואביבית על הדיירים החדשים ואביבית סיפרה ש"לירון לא באה לה טוב".

בלילה המשיכה עינב לדבר עם הדיירים על דת, אך סער עזב את חדר השינה ואמר לעצמו שמדובר על שידור חוזר (של מה שקרה עם ברי וזיווה).
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share