יום חמישי, 16 בפברואר 2012

והנה שמלת החתונה של עינב ויינר מהאח הגדול

הדיירת הקולנית סיפרה לכל המדינה שהתחתנה בשנה שעברה. מזל שהיא לא דאגה לסגור את חשבון הפייסבוק שלה וכולם יכולים ליהנות מתמונות החתונה
מתברר שלכל סיר באמת יש מכסההשבוע נכנסו לבית האח הגדול שלושה דיירים חדשים וכל עם ישראל נחלק למחנות. בפינה אחת של המפה אפשר למצוא את האנשים שמזדהים עם לירון זהבי וחושבים שהגיע הזמן שאביבית בר זוהר תשטוף ידיים לפני שהיא מבשלת. מחנה צבי פורטל מורכב מאנשים שחושבים שגלעד שליט חזר בגלל אנשים כמו סער סקלי. אבל ממה מורכב מחנה עינב ויינר?

בואו נודה בזה. חוץ מלהזכיר ויזואלית את זיוה כהן בהנם ונופר מור, ויינר לא הביאה איתה יותר מדי דברים טעימים לבית האח הגדול. חוץ מסיפור החתונה שלה. כלומר, חמש השניות בהן הזכירה את חתונתה.

ומאז בטח תהיתם מי התחתן איתה וכיצד נראתה שמלת הכלולות שלה. שיטוט מהיר בפייסבוק העלה את עמוד הפייסבוק של ויינר. תמונת הפרופיל? יאפ, עינב ובעלה חבוקים על רקע שמיים כחולים אפורים.

מה דעתכם: השמלה שלה יפה?
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share