יום שבת, 18 בפברואר 2012

הדו"ח היומי: סיכום היום ה-48

הדיירים החדשים מתחילים להרגיש בבית, אך לא תמיד מצליחים לשמור על אווירה רגועה. מה קותי חושב על המחאה החברתית, מה הביאה אביבית לצבי באמצע הלילה ולמה לירון אמרה ליעל שהדיירים לא סובלים אותה? צפו בדוח המלא
היום ה-47 בבית האח הגדול נפתח בשעה 00:00 בהסבר של לירון זהבי על הכעסים שלה כלפי המדינה, ועל "חוסר הרצון להושיט עזרה". היא סיפרה שבזמן המחאה החברתית בחרה לא להפגין כי לא הרגישה סולידריות עם המוחים. קותי לא הסכים עם הדעה שלה והשיחה נגררה לויכוח פוליטי, כאשר לירון נזכרת באירועים חשובים שקרו לה בחיים. לאחר מספר דקות גם צבי התערב בשיחה, והוסיף שלדעתו ילדים זה אחריות והורים שרוצים להיות ילדים צריכים להיות מוכנים לזה.



חלק מהדיירים נשארו ערים עד השעות הקטנות של הלילה, וצבי, עינב ואביבית ניהלו שיחה קצרה שבסופה התנדבה אביבית להביא לצבי שוקולד כדי לעזור לו להירדם.

בבוקר ישבו צבי וקותי בפינת העישון וצבי אמר שלדעתו אביבית תקבל הרבה תשומת לב מחוץ לבית, אך הוסיף שלדעתו היא עושה נזק לעצמה. באותו זמן נכנס סער למטבח וגילה לכלוך ובלגן, כשבינתיים בחדר השינה דיברו יעל ולירון על הילדים שלהם.

מאוחר יותר הצטרפה אביבית ליעל, סער ואינה בפינת העישון וסיפרה להם על הסלטים שהכינה במהלך הלילה. בתוך הבית ניהלו סופי ולירון שיחה על התקציב הקרוב ולירון אמרה שהיא לא מוכנה לוותר על אוכל בשביל סיגריות, ולאחר מכן הודיעה שלדעתה דיירי הבית לא סובלים אותה.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share