יום שבת, 18 בפברואר 2012

האח הגדול: השאלות הלא בוערות

כבר עברנו את אמצע העונה של האח הגדול? אני לא ממש יודע. מצד אחד, היו כבר חמש הדחות ו-83,465 דיירים פרשו מרצונם החופשי. מצד שני, העונה הזו מתאפיינת במונוטוניות כמעט מחרידה. בנאליות נטולת שיאים. אני מתקשה להיזכר באירועים מכוננים שהתרחשו העונה. כלומר, פרט לשיחת הקוף של ערן וקותי ולנאום המולך של סער. כל יום דומה לקודמו וכל דייר מעניין כשטיח אפגני מצמר אלפקה.

לכן רק טבעי שהשעמום יגרום לי לחשוב על דברים פחות חשובים. השאלות שקיימות אצל כל אחד מאיתנו בתת המודע אבל צפות רק בזמן בהייה חסרת פואנטה בערוץ 20.

1. האם החברה שפרגנה להפקת האח הגדול את המטבח בתמורה לחסות תריץ קמפיין בו היא תתגאה בחסות? לא עובר יום בלי סתימות בכיור. עדיין לא החלטתי האם מדובר בבעיות אינסטלציה קשות (בכל זאת, תוספות השיער של אביבית נושרות לאיטן בזמן הבישול) או שהבעיה נמצאת במטבח עצמו. כך או כך, לצופה זה לא משנה. כי פעם ביומיים הדיירים מספרים שהכיור סתום ומי לכל הרוחות ירצה לרכוש מטבח אחרי שראה במשך שלושה חודשים כיור מוצף?

2. ואם כבר אביבית, איזו מחלה היא תחטוף קודם? אל תטעו, אני מאחל לה רק בריאות אבל ההתמכרות שלה לשוקולד בעשור הרביעי לחייה לא יכולה לבשר דברים טובים. מצד אחד, היא נראית מועמדת מצוינת לחטוף סוכרת. מצד שני, עששת היא מחלה הרבה יותר שגרתית. אבל אביבית בר זוהר היא הכל חוץ משגרה. ברצינות, הבחורה מחסלת כמויות מטורפות של שוקולד. משהו חייב להירקב מתישהו. ואולי הכל חלק מתוכנית על גדולה בה בר זוהר בונה על קמפיין לשיניים תותבות לכשתגיע לגיל הזהב. אי אפשר לדעת איתה.

3. איך יגיבו משתתפי העונה לכשייצאו מהבית ויגלו שהם ממש לא להיט? הרייטינג אולי גבוה וארץ נהדרת דחפה למערכונים שלה כמה דמויות אבל חייבים להודות שהליהוק נוראי. זאת אומרת, הדיירים בטוחים שהם להיט ושעוד רגע ימכרו תחפושות שלהם בפורים. בפועל, אף אחד לא ממש אוהב אותם והבאזז סביב העונה יותר אפור מצבע עור של זומבי ממוצע. סביר להניח שזו גם אחת הסיבות בגינן קים השתלח בהפקה ובדיירים. ואולי זו גם הסיבה לניסיון הכושל של רגב להתחמק מהתקשורת ולנסות להכתיב את סדר היום. הבועה התנפצה והאנשים שרק רצו אהבה מגלים שכולם עסוקים בלהוציא ויזות לארה"ב. בכל זאת, בקיץ יש את העניין הזה עם איראן.

4. וזה מוביל אותי לפנטזיה נהדרת עליה חשבתי בזמן מקלחת (סבון נוזלי בניחוח לבנדר כמובן). בפנטזיה דמיינתי כפתור ירוק שנמצא באמצע הסלון. הדיירים לא מבינים מה הכפתור הירוק עושה ומחליטים לא ללחוץ עליו. באמצע הלילה איתם מתעורר וניגש לקחת כוס מים. הוא כמובן הולך לאיבוד ומגיע לסלון. הוא נתקל בעמוד ולוחץ על הכפתור הירוק. למחרת ארז טל מודיע לדיירים שבגלל שלחצו על הכפתור הירוק כולם מודחים מיידית מהבית. סופי אוחזת בשכשוכית בזמן שאיש הפקה מנסה להוציא אותה מנווה אילן, יאנה לוקחת קופסת ממרח שוקולד ושופכת את כל התכולה לתוך הפה של אביבית שמאבדת את ההכרה, קותי חונק את עצמו בעזרת הקפוצ'ון וערן רוקם כרית על הפנים של תמיר. גם לכם היה טוב?

צפנייה
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share