יום ראשון, 19 בפברואר 2012

המוזיקה מפרקת: משימת הקלפים המלאה

אז מה קרה בחדר האח הגדול בזמן שהדיירים לחצו שוב ושוב על הכפתור שמשמיע מוזיקה? צפו בקטעים שלא שודרו ובמשימה המלאה
לדיירי האח הגדול יש העונה זיכרון לא נעים מכפתורים גדולים ולחיצים. זה התחיל ממשימת המונופול, אז נשלחו אל החדר הלבן קותי, שרי, יוסי ויעל בידיעה שלחיצה על הכפתור האדום תשחרר אותם מהסבל, אך תכשיל את שאר הדיירים, והמשיך גם השבוע.
ביום חמישי נסגרו הדיירים בחדר השינה וכשהתריס נפתח הם גילו באמצע הסלון כפתור כחול. אף אחד מהם לא ידע מה פשרו, והספקולציות החלו להתעופף באוויר. יעל ניחשה שמדובר על טריוויה, קותי היה בטוח שזה קשור למועמדים להדחה וצבי זיהה קשר בין הכפתור לבין הפלזמה. לבסוף אביבית אזרה אומץ ולחצה עליו - ולפתע נשמעה מוזיקה בכל רחבי הבית.

הדיירים השמחים רצו לסלון כדי לרקוד ולפרוק אנרגיה, אך לאחר מספר דקות בלבד נקראו עינב, צבי ולירון אל חדר האח הגדול. שם הם ניצבו מול מטלה לא פשוטה בפני עצמה: לבנות מגדל קלפים בין ארבע קומות. אך בהמשך הם גילו שהמטלה הולכת ומסתבכת, היות וכל פעם שהדיירים בסלון לוחצים על הכפתור כדי לשמוע מוזיקה מופעל מאוורר ענק בחדר האח הגדול שמעיף מן הסתם את כל הקלפים.

כשהלחץ התחיל להשפיע הדיירים החדשים מצאו את עצמם רבים, מתווכחים ובעיקר מתייאשים. מה עוד קרה בתוך החדר, ואיך בסופו של דבר המשימה בוצעה בהצלחה? צפו בקטעים שלא שודרו.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share