יום ראשון, 19 בפברואר 2012

עינב: "הכנתי לסער חולצה עם הכיתוב 'כל הכבוד לצה"ל'"

עינב ויינר חושבת שהכניסו אותה לבית האח הגדול בגלל שמחת החיים, אך דואגת להודיע מראש שיש עקרונות עליהם היא לא מוותרת: "מפריע לי מה שסער אומר ואיך שהוא מדבר על המדינה שלנו", היא אומרת בבלוג אישי. "אבל אני יודעת שכל מה שלא הורג מחשל"

את הבלוג האישי שלה בימים שלפני הכניסה לבית האח הגדול פתחה עינב ויינר בחיקוי של אילנית ומירי מהתכנית אחד העם 1. "אני עדיין לא יודעת לתוך מה אני נכנסת, אני רק יכולה לדמיין", אמרה. "אני חושבת שמהדיירים הותיקים מי שיקבל אותי בכיף הם אביבית, תמיר וקותי. אולי גם אביבית. ואולי גם סופי. טוב, בגדול כולם ישמחו למשהו חדש".

אז איך היא הכינה את עצמה? באימונים קשים: "הלכתי למאמנת הכושר שלי, אמרתי לה לעשות אימונים להוריד את הצלוליטיס כי יש לי אירוע", גילתה. יחד עם עינב בילתה במלון גם חברה טוב, ששאלה אותה למה לדעתה בחרו בה להיכנס: "כי יש לי שמחת חיים", הודיעה ויינר.

אבל לא רק שמחה צופה עינב בתוך הבית. את סער היא כבר סימנה והיא ממש רוצה להגיד לו מה היא חושבת עליו: "מפריע לי מה שהוא אומר ואיך שהוא מדבר על המדינה שלנו. בזכות צבא הגנה לישראל אנחנו בכלל באח הגדול", אמרה והציגה לראווה שתי חולצות אותן הכינה במיוחד. אחת עם הכיתוב "ארץ ישראל שלי" והשנייה עם הכיתוב "כל הכבוד לצה"ל".

לסיכום, עינב אמרה שהיא בטוחה שהחוויה תשנה אותה והוסיפה שלדעתה "כל מה שלא הורג מחשל". צפו בבלוג המלא.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share