יום שלישי, 14 בפברואר 2012

מי מפחד מהדיירים החדשים?

קותי לא רוצה שייכנס גבר, רגב מפחד לראות את אחת האקסיות שלו ויעל בונה על "אחת יפייפייה שתפרק את השלישייה". איך מתמודדים הדיירים הותיקים עם הציפייה לחדשים? צפו בקטע

הדיירים החדשים כבר עוד רגע בתוך הבית, ואין ספק שהוותיקים, שנמצאים בבית כבר 45 ימים, במתח. בדיוק כשהם כבר התחילו להתרגל למקום שלהם בבית הכל עומד להשתנות וזה מצב מפחיד אבל גם מרגש ומסעיר. אז אילו טיפוסים מקווים הדיירים לפגוש הערב, ואילו פחות?

בלי חתיכות, בלי גברים, בלי מחרחרי מריבות
כולם רוצים שייכנסו דיירים מבינים, תומכים ומצחיקים, אבל לכל אחד יש את החששות הפרטים שלו: אביבית לא רוצה שתיכנס מישהי שתתערב לה בבישולים, תמיר חושש מדיירים שיבואו כדי "להיכנס במישהו", ערן מצטרף אליו וחושף שהוא חושש מדיירים מחרחרי ריב, וסער חושש שייכנסו "ילדים שמרוכזים בעצמם". סופי חוששת שדיירים אטרקטיביים במיוחד יעוררו סערה בבית, למרות שיעל דווקא מחכה לדיירת שתפרק את מה שהיא מכנה "השלישייה". קותי חושש ממישהו שיערער את העיניינים הרגישים גם ככה שלו ושל יאנה, ומסכם שבגדול - הוא לא מתלהב מהרעיון של דייר גבר.
כל אחד מהדיירים שיתף את האח הגדול בחששות ובתקוות שלו, ולנו נותר רק לחכות ולראות - מי ישמח לפגוש את הדיירים החדשים, ומי לא ממש.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share