יום שלישי, 14 בפברואר 2012

ערן ואיתם מתכוננים ליום האהבה

ערן ואיתם התכנסו בנסט והחליטו להכין מתנות אישיות לדיירי הבית, רגע לפני שהאינטימיות נשברת ודיירים חדשים נכנסים. שני הרומנטיקנים נכנסו לאווירה והכריזו שגם כשיהיו עשירים - הם לא יוותרו על המחוות הקטנות והאישיות. צפו בקטע

ערן ואיתם החליטו להשקיע בדיירי הבית ולהכין לכל אחד מתנה אישית ליום האהבה. "לא חשוב הציור, עצם זה שאתה מכין לכל אחד משהו - זה נהפך לאישי", טען ערן, אך איתם חשב להכין לכל אחד משהו שמתאים לו, והציע לתפור ליעל מתנה בצורת שני ילדים.

"גם במטוס פרטי - יהיה משהו אישי"
בהמשך הפליגו השניים לשיחה על אהבה. "בסוף כולן רוצות לראות שהגבר שלהן עשה משהו וחשב עליהן", אמר ערן והבטיח: "גם אם אני אהיה עשיר - אני עדיין חושב שהאישה שלי תעריך את זה שאני אשקיע כמה שעות ואכין לה משהו, גם כשנטוס במטוס הפרטי שלנו - יהיה שם משהו שאני הכנתי בעצמי". איתם הסכים איתו וסיפר ששאל את אביבית אם היא יכולה להתרגש גם ממשהו אינטימי ולא רק ממתנות יקרות כמו טבעת יהלום. מטוס פרטי או לא - אין ספק שמדובר בשני רומנטיקנים לא קטנים, וביום האהבה זה לגמרי מספיק.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share