יום שלישי, 14 בפברואר 2012

הדו"ח היומי: סיכום היום ה-44

הדיירים נהנים מהשמש המרגיעה אבל המתח גובר. מה הוציא מיעל את הצד האימהי שלה, איזה דיירים מקווה סער לראות בבית ולמה קותי בכה? צפו בדו"ח המלא

בערב שאלה יעל את אביבית האם חשוב לה להישאר בבית, ואביבית אמרה שעל אף הקושי - היא רוצה להישאר, רגב הסכים איתה ואמר שהקושי זה חלק מהחוויה, ושבשביל ליהנות הוא לא היה צריך להיכנס לבית האח הגדול. בבוקר שמח קותי לגלות שיש יום יפה, בעוד אביבית ורגב דיברו על המתח שהם נמצאים בו. רגב הדגיש ואמר שהמתח כפול, כי הוא במתח גם בשביל אביבית.

אמא יעל מאבדת שליטה
לקראת הצהריים החליטו הדיירים להשתזף, ויעל הקפידה שכולם ימרחו קרם הגנה ונכנסה לדמות אימהית שיצאה מכלל שליטה כשהגיע תורו של ערן להימרח. מאוחר יותר בפינת העישון סיפרה יעל לסופי על המסוק שעבר מעל הבית וסופי טענה שמסוק זה לא עניין של אהבה אלא עניין של אמצעים. בהמשך אותה שיחה יעל ניסתה להבין למה סופי ואביבית לא מדברות.
אחר הצהריים שיתפה יעל את יתר הדיירים בתופעה של וירוס שתוקף את מערכת העצבים שלה פעם בכמה שנים וגורם לדלקת ושיתוק בעצבי הפנים, כשבמקרה שלה המצב לא חזר לקדמותו מעולם. מאוחר יותר תמיר, סופי וסער דיברו על מערכות היחסים בבית, וטענו שעם כל בן אדם מתנהגים באופן שונה, ושזה טבעי וכך קורה גם מחוץ לבית.

קותי נשבר
אחר הצהריים הבחינה אביבית שקותי בוכה וניגשה לנחם אותו. קותי נשבר וטען שכולם מעדיפים את ערן על פניו, אך אביבית אמרה לו שהיא תשמור עליו שלא יהרוס את מה שבנה בגלל פה גדול, והוסיפה שהוא צריך להתעלות על עצמו. לקראת הערב בסלון הבית דיברו יעל וסער על הדיירים החדשים, סער אמר שאולי ייכנסו דיירים מעניינים, אך יעל הדגישה שצריך לתת להם שבוע כדי להבין מי הם.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share