יום שלישי, 14 בפברואר 2012

אחות של שי וחבר של סופי בתוכנית הבוקר

אחות של שי רגב לא נמנעת מהשוואה בין אחיה לבין נשיא המדינה, ושאולי, החבר של סופי, טוען שבכלל אי אפשר לשפוט אנשים בעודם סגורים בבית האח הגדול. על כל מקרה - שניהם מסמסים בטירוף. האם אחד מהם יפגוש הערב את המודח הבא?

סופי, רגב ואביבית סגורים בבית האח הגדול אבל בחוץ החברים והקרובים חווים גם הם עליות ומורדות ביחד איתם. שרון, אחותו של שי רגב, ושאולי - החבר של סופי הגיעו הבוקר לאולפן יום חדש ודיברו על האנשים שהם מכירים על כך טוב מחוץ לבית האח הגדול. ""אני לא חושב שאפשר לשפוט את הדיירים לפי ההתנהגות שלהם בבית. אי אפשר לקבוע מה האופי של הבן אדם אך ורק על סמך מה שקורה שם", טען שאולי והסביר שאף על פי שהרבה מהאישיות של הדיירים אכן באה לידי ביטוי - הסיטואציה הלא טבעית בה הם נמצאים לא מאפשרת לקבוע באמת מהו האופי של כל אחד ואחד.

מסמסים בטירוף
שרון, אחותו של שי, החליטה לדבר דווקא על המועמדות להדחה של אחיה ולנסות להסביר איך הוא מצא את עצמו ברשימה: "אח שלי מביא סוג של מצליחנות" , היא הכריזה, וסיפרה שבדרך לאולפן נזכרה דווקא בדמותו של שמעון פרס, נשיא המדינה. "אנשים מצליחנים מושכים אש" היא לא נמנעת מההשוואה, וטוענת ש"הרבה פעמים כדי להרגיש גדולים אנשים מקטינים מישהו אחר".
איך שלא יהיה, גם שאולי וגם שרון מסמסים כהגדרתם "בטירוף", ומקווים, למרות הגעגועים, לא להתאחד הערב עם יקיריהם.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share