יום שלישי, 14 בפברואר 2012

פליט האח הגדול, שי שטרית עוכב לחקירה

שטרית עוכב לחקירה לאחר שאחד מעובדיו התגלה כשוהה בלתי חוקי והאשים אותו בכך שסייע לו לזייף תעודת זהות ישראלית. וואלה! סלבס פלילית
הלו, יש לך תעודת זהות? שי (צילום: יוני טובלי)שי שטרית, המוכר לכם כאחד המתמודדים האהובים מהעונה הראשונה של האח הגדול, נעצר ביום ראשון האחרון ובילה, על פי טענת עורך דינו, את הלילה בתא המעצר "הדרים". לפני כחודש, במהלך אירוע שהתקיים באולם אירועים באזור נתניה שבבעלותו של שטרית, התלוננה צעירה כי אחד העובדים הטריד אותה מינית. הבחורה הזעיקה למקום משטרה שפתחה בחיפושים אחר החשוד, מצאה אותו ועצרה אותו.

לפני כשבוע, קיבל שטרית טלפון מתחנת המשטרה של נתניה והתבקש להגיע לחקירה. החוקרים הבהירו לשטרית כי החשוד, הוא עובד מהשטחים השוהה בארץ באופן לא חוקי. בנוסף, הובהר לשטרית כי החשוד טוען שהוא זה שעזר לו לזייף את תעודת הזהות המזוייפת שברשותו וכי הוא מעסיק אותו בידיעה שהינו שוהה בלתי חוקי.
לטענת עורך דינו של שטרית, ערן שגב, החוקרים עצרו את הדייר המפורסם וכלאו אותו בתא המעצר "הדרים", שם בילה את הלילה. אתמול (ב'), שוחרר שטרית לאחר עימות עם החשוד, במהלכו הבינו החוקרים כי השוהה הבלתי חוקי שיקר ולשי אין יד בדבר.

ערן שגב, עורך דינו של שטרית, מסר בתגובה: "מדובר בהאשמות חסרות שחר, בפרשיה ללא ביסוס ראייתי. מדובר כנראה בעובד שניסה להתנכל למעסיק שלו, כאשר מניעיו לא ידועים. מרשי חף מפשע ואני שמח שהמשטרה הבינה זאת ושחררה אותו לאלתר ללא תנאים מגבילים".

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "שי שטרית אכן עוכב לחקירה ושוחרר באותו הערב".
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share