יום שישי, 30 במרץ 2012

אסי עזר בראיון על העונה 4

גם אסי עזר הופתע מכל מה שקרה העונה ולפני שהוא וארז נכנסים לבית ביום שבת בשעה 21:00 תפסנו אותו לשיחת סיכום קצרה: "הדיירים ניסו לחדש, בדיוק כמונו", הוא אומר. "אבל קרו דברים שאפשר ללמוד מהם גם בחוץ - כמו למשל איך להסתדר עם מישהו עם דעות הפוכות לשלנו"
העונה הרביעית של האח הגדול מגיעה לשיאה ביום שני עם חמישה פיינליסטים מפתיעים במיוחד. אך לא רק הגמר עומד להיות יוצא דופן, משום שלכל אורך העונה הייתה הרגשה של משהו אחר באוויר. אפילו על הבמה הרגישו את זה, כמו שמעיד המנחה אסי עזר: "אני חושב שמה שהכי מיוחד היא העובדה שהדיירים היו לא פעם צעד אחד לפנינו", הוא מודה.
"אנחנו אוהבים לנסות לתכנן, אולי זה יתאהב בזו ואולי אלה לא יסתדרו והקלפים בדרך כלל נטרפים, אבל בעונה הזאת זה היה אפילו יותר מפתיע", אומר אסי - שבעצמו ייכנס אל תוך הבית ביום שבת בשעה 21:00 יחד עם ארז טל. "לרובנו היה ברור למשל שדודו או ברי יכולים מאוד להתקדם, אבל שניהם פתאום עזבו".
למה לדעתך זה קרה?
"אני חושב שהדיירים מגיעים למשחק פחות תמימים ושנורא חשוב להם לא ליפול לאותם מקומות או להתנהג כמו הדיירים שהיו לפניהם. אבל אני באופן אישי נהנה מזה. הניסיון הזה של יאנה וסער למרד לא הבהיל אותי אלא דווקא ריגש אותי. אני אוהב את האקשן הזה, זה מרענן גם בשבילי".
אז זה ימשיך גם בגמר?
"לדעתי ביום שני כל הקרבות ייגמרו וכל הרצון לשבור את החוקים יתחלף בהתרגשות גדולה. מצד שני, לך תדע, אולי גם שם הם מכינים לנו איזה תרגיל, או מרד קטן... אולי הם יחליטו שהם לא מוכנים לצאת אחד אחרי השני, אלא כולם יחד, לך תדע".
"למדנו שיעור חשוב"
מלבד מערכות היחסים של הדיירים עם האח הגדול עצמו, גם בתוך הבית נוצרו לא מעט חברויות מפתיעות. אפשר לקחת כדוגמא את סער סקלי, מתמודד שלעולם לא היה משער כי יזכה לתמיכה ויגיע כל כך רחוק. הדעות של סער אמנם עוררו לא מעט ויכוחים אך אפשר היה לראות בכל שבוע את ההערכה של השאר כלפיו, גם מבחינתנו הצופים.
"אני מאוד אהבתי מה שקרה עם סער", אומר על כך אסי. "הדבר היפה שהוא הביא לתכנית זה שתשעים אחוז מהדיירים מתנגדים לדעות שלו אבל מצליחים להסתדר איתו באופן מדהים. אפילו הדיירים החדשים שהכריזו בהתחלה על כך שהם רוצים להתעמת איתו אומרים שהם מכבדים ומעריכים אותו כבנאדם".
"זה שיעור כאן בשבילנו בחוץ", ממשיך עזר. "בדרך כלל אומרים שאנחנו מראים אנשים שלא מסתדרים אבל כאן קרה משהו אחר. מישהו הצליח להיכנס ולהיות חבר אפילו של אלה עם דעות הפוכות באופן קיצוני לדעותיו".
אפילו סער לא האמין שזה יקרה.
"כן, זה הצליח להפתיע אותי כי אני הייתי משוכנע שבין ערן לסער נניח תהיה חומה אבל זה לא קרה. אני חושב שגם אם מסכימים או לא מסכימים עם סער אפשר ללמוד ממנו שמותר לא להסכים אך עדיין להיות במערכת יחסים".
ומה לגבי מערכת היחסים בין קותי ליאנה?
"מצד אחד מאד מפתיע החיבור הזה. הרבה אנשים הרימו גבה כשיאנה בחרה בקותי, אבל מצד שני קותי הוא מישהו שקל להתאהב בו. עובדה, הוא בגמר. אם כל כך הרבה צופים התאהבו בו אז אין סיבה שהבחורה הכי יפה בישראל לא תעשה את זה. יחד עם זאת, קצת חבל לי שהם עצרו את עצמם".
אבל שרי לדוגמא נפתחה רק לקראת הסוף. אולי זה יקרה גם אצלם.
"העניין עם שרי הוא שהיא יצאה לצופים רק בחודש האחרון במיוחד אחרי הויכוח עם קותי. זה הפתיע אותי כי יש בה משהו שנראה תמים ופגיע ופתאום היא עומדת על דעתה גם כשמתעמתים איתה. אני שמח שזה קרה כי זה הראה שהיא חזקה".
אתה חושב שהדיירים מודעים למה שקורה איתם בחוץ, כמו למשל תמיר?
"הסיפור של תמיר מעניין, כי הוא כמעט ולא נכנס לעונה מתוך המון פחדים שיש לו. בתחילת העונה הוא כמעט ולא הורגש כי כל הרעש והמלחמות שהיו בבית הלחיצו אותו והוא נדחק לפינה. אבל אני שמח שככל שהעונה התקדמה הוא כן מצא מקום. אני חושב שבתעודת הזהות שלו הוא אמר שהוא לא קל לעיכול כדבר שלילי, אבל היום הוא יבין שזה פלוס ואנשים יכולים להעריך את זה".
יש גם כל מיני שמועות, כמו הקטע הזה שאתה מכריז את שמו של קותי כזוכה. מה בדיוק קרה שם?
"באותו זמן צילמנו פרומו לגמר בו אני מכריז את שמם של כל אחד מהדיירים, אחד אחד, כמנצחים הגדולים של העונה. התחלתי עם קותי. מייד אחריו הכרזתי על יאנה, ואז על שרי, ואז על סער ואז על תמיר ואז על אביבית שעוד היתה בבית. לצערי יאנה נכנסה הביתה מהר מדי ופספסה את ההכרזה שלה".
העוגה המסורתית של אמא כבר בתנור
אז ביום שבת אתה וארז נכנסים לבית ופוגשים את הדיירים. כבר תכננת מה לעשות שם?
"קודם כל אני מביא עוגה. אחרי שהם יאכלו עוגה יש לנו כל מיני שאלות לשאול אותם", צוחק אסי. "יש המון דברים שהם בתור חברים כבר לא מדברים עליהם אבל אותנו כצופים זה מאוד מעניין לדעת. אני ממש מחכה כבר לשבת איתם סביב השולחן".
ומשפט לסיום, עם הפנים קדימה ליום שני?
"אני רוצה להגיד תודה לכל מי שאוהב אותנו, נהנה מהתכנית ולא מושפע מכל מיני דברים שהוא שומע מסביב. וכמו בריאליטי - שהטוב ינצח".
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share