יום שישי, 30 במרץ 2012

הדו"ח היומי: סיכום היום ה-89

עבודת העורכים במערכת העיתון "המהדורה האח-רונה" מגיעה לשיאה. על מה דיברו סער וחבר הכנסת אחמד טיבי, למה יאנה לא רוצה שקותי יראיין אותה ומה שאל תמיר את שרי? צפו בדוח המלא
היום ה-89 במערכת "המהדורה האח-רונה" של דיירי האח הגדול נפתח בשיר "כתבו עליו בעיתון" של אריק איינשטיין. לאחר מכן התפנו כל אחד מעורכי הערוצים לעבוד על הכתבות שלו, כשתמיר מתקשה. בשיחה עם המו"ל הראשי סער הוא סיפר שהוא לא טוב בלכתוב, לראיין או לתמצת. הוא הוסיף שלדעתו הוא התנוון בתוך הבית, כי במשרד הוא עושה דברים כאלה בקלות.

מאוחר יותר הגיעה שיחת טלפון מפתיעה כשעל הקו חבר הכנסת אחמד טיבי. סער ערך איתו ראיון קצר, כשהשאלה הראשונה היא מה הדבר הכי לא שגרתי שחבר הכנסת עשה כדי להעביר מסר. לבסוף ביקש אחמד טיבי מסער לבוא להרצות בבית הספר של הבת שלו וסער הודה שהוא מרוצה מרעיון.

לקראת הצהריים ביקשה יאנה מסער שתמיר יראיין אותה במקום קותי, אך סער אמר לה שאי אפשר להחליף. יאנה שיתפה את תמיר, שרי וסער בזה שקותי ביקש ממנה לתת את השאלות ולדעתה זה מעיד על כך שלקותי לא איכפת ממנה.

לעומת קותי ויאנה, הראיון בין שרי לתמיר דווקא עבר חלק. תמיר שאל אותה על גמר האח הגדול ותהה האם ידעה במהלך הדרך שתגיע כל כך רחוק ושרי ענתה תשובות מפתיעות.

לאחר מכן קותי ויאנה דווקא התקרבו, וקותי שיתף אותה בראיון שעשתה לו שרי. הוא סיפר שאמר לשרי שאי אפשר לדעת מה יהיה בינו לבין יאנה בחוץ אך הוא תמיד ישאף להישאר איתה בקשר. קותי אפילו שאל אם היא רוצה לשכור איתו דירה והזהיר שאולי יביא לשם בחורות - אבל הוסיף שהיא יכולה להצטרף.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share