יום שני, 12 במרץ 2012

הדו"ח היומי: סיכום היום ה-71

ההצבעה הגלויה מעסיקה את כל דיירי הבית. מה סופי חושבת על הבחירה של שרי, למה צבי הבטיח ששום דבר עדיין לא נגמר ואיך חיקה קותי את אביבית? צפו בדו"ח המלא

ההצבעה הגלויה העסיקה את דיירי הבית, מועמדים להדחה או לא, ובלילה שיתף קותי את יאנה בהרגשה שרבים מהדיירים לא רוצים שהוא יישאר ואף ביקש לדעת מה היא חושבת עליו.

את היום השמשי שעלה על הבית ניצלו הדיירים לטבילה בשכשוכית ולישיבה בחצר, אך ההצבעה עדיין המשיכה להעסיק את כולם. שרי וסופי דיברו על הסיבות בגללן העמידה שרי את קותי, כששרי טענה שהיא מאד אוהבת את קותי אבל שבכל פעם שהיא יושבת ליידו היא שומעת ממנו עקיצה ושהכל נובע מהרצון שלו לזכות, בעוד סופי טענה שלרצות לזכות זה לגטימי, כל עוד לא מתחמנים. בינתיים בפינה אחרת של החצר ציין קותי בפני צבי שסופי צברה ביטחון בזמן האחרון וצבי הסכים איתו והבטיח ששום דבר לא נגמר.
איך יודעים שאביבית כועסת?
בהמשך היום קותי הסביר לצבי איך הוא יכול להבחין בכך שאביבית כועסת על פי שפת הגוף שלה, וצבי טען שזה קרה אין ספור פעמים בחודש האחרון, בעוד בשיחה נפרדת סער אמר ליאנה ושרי שאם צבי ילך לא יהיה את מי להעמיד להדחה, אך מצד שני יהיה כיף בבית. יאנה טענה בתגובה שכשצבי בבית הוא מעסיק את אביבית.

אחר הצהריים דיברו יאנה וקותי על משהו שיכול להעיב על הזוגיות שלהם - הגישה השונה לניקיון, ובהמשך היום גם אביבית וצבי התעסקו במערכת היחסים שלהם, וכשאביבית שיתפה את יאנה בקשיים יאנה ייעצה לה פשוט ללכת עם הלב שלה.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share