יום ראשון, 25 במרץ 2012

הדו"ח היומי: סיכום היום ה-84

הדיירים כבר חושבים על ההדחה האחרונה ואביבית מכריזה כי תוריד את הריסים אם תישאר בבית. למה סער רצה שכולם יעמידו את עצמם להדחה ואיך הרגיעה שרי את יאנה? צפו בדוח המלא

בתחילת היום ה-84 בבית האח הגדול סיפר תמיר לסער על כמות הכלים בהם אביבית משתמשת כאשר היא מבשלת, בזמן שבאותו זמן בדיוק אביבית פוגשת ציפור ומפצירה בה לשיר. מאוחר יותר בילו הדיירים ליד השכשוכית, כשתמיר ממשיך לבדוק האם איבד משקל ואביבית מחמיאה לו על המראה החדש.

לקראת הצהריים שוחחו תמיר ואביבית על ההעמדה האחרונה להדחה, ואביבית הכריזה שאם היא נשארת לשבוע האחרון היא תוריד את הריסים. בהמשך סיפרה אביבית גם על חלום שהיה לה, בו פגשה את רגב כשקית סוכר. בתוך הבית המשיכו סער, שרי ויאנה לחפש דרכים להעביר את הזמן ופשוט בילו בהליכה במעגלים - מהסלון, לחדר השינה ואז שוב לסלון ולחדר השינה.

בערב ניהלו הדיירים שיחה על האפשרות להעמיד את עצמם להדחה. אביבית התנגדה לרעיון והחלה לבכות, מה שעצבן מאוד את יאנה שטענה כי אביבית נשארת בבית רק בגלל שהיא כל הזמן בוכה. היא סיפרה על כך לשרי, ושרי ענתה שאביבית היא אדם מתוסבך ולכן יאנה לא צריכה לכעוס.

לאחר ההעמדה להדחה פינק האח הגדול את הדיירים באוכל, אלכוהול ומוזיקה שהמשיכה אל תוך הלילה במסיבה סוערת.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share