יום ראשון, 25 במרץ 2012

סופי: "אני אוהבת בגדים כמו שאני אוהבת אוכל"

היא מכורה לקניות, אוהבת את עצמה כמו שהיא, רוצה לנצל את דקות התהילה שלה ובעיקר מפזרת סביבה הרבה צחוק והומור עצמי. ראיון על אופנה, שופינג ואובססיות עם סופי קרבצקי, בימים שאחרי ההדחה מבית האח הגדול
סופי קרבצקי(mako)לפני שמתחילים, יש עובדה שחשוב לציין: סופי היא מהבחורות שהטלוויזיה עושה להן עוול. אם על המסך היא נראית שמנמנה, במציאות, מסתבר, היא בעלת רגליים חטובות, מידת מכנסיים שרובנו היינו שמחות להחליף איתה - ובכללי היא בחורה די קטנה, אחרי הכל. בתוספת לאנרגיות הקופצניות שלה, הדיבור המהיר וההומור העצמי, מדובר באחלה חמודה של ממש.
הספקת לראות את עצמך בטלוויזיה כבר? אהבת?
"ראיתי ממש קצת. יצאתי שמנה, נראיתי יותר מידי בטטה. אני יודעת שבמציאות זה לא כמו שזה נראה על המסך, וגם ביחס לבנות האחרות בבית אני נראית גדולה, אז בכלל. אבל זאת אני. אני אוהבת את עצמי, לא מושלמת. חיצונית אני תמיד שופטת את עצמי לרעה".
תוך כדי הראיון סופי, 26, פצצת אנרגיה צהובה, מעלעלת בעיתון שנשאר על השולחן: "מה, לא כתבו עלי כלום, בשום מקום? הכי הצחיק אותי שאתמול ברחוב שמעתי בנות צועקות 'שאולי, שאולי'. כאילו רגע, זה הוא הסלב או אני?".

אז מה התוכניות שלך הלאה, מה היית רוצה שיקרה?
"עד לפני התכנית מילצרתי. סיימתי לימודי משפטים ואני רוצה לעשות סטאג' איפשהו, אבל אני מחפשת מקום עם משכורת שאפשר לחיות ממנה. אני מאוד רוצה להתפרסם בינתיים, לעשות משהו, תכנית, פרסומות, כל מה שיציעו לי. זה כיף. אם יש לי את ההזדמנות אז למה לא. שלא תחשבי, אני מבינה ומודעת להכל, וברור לי שעוד כמה זמן זה ייגמר. אני לא מצפה לכלום ויודעת שזה לזמן מוגבל".

ואיך את מרגישה עכשיו?
"אני מאוכזבת, כי חשבתי שאולי אני אצליח להתפלק לגמר. חזרתי מהצ'ט עכשיו וזה לא היה לי קל להסביר את עצמי ולמה עשיתי כל דבר בבית. היה לי קצת קשה לשמוע דעות של אנשים על הסיפור עם אביבית, אבל בסדר, לא נורא, אנשים שופטים יתר על המידה. הם לא באמת יודעים מה זה להיות שם".

את לבושה יפה היום ונראית מצוין, אני חייבת להחמיא לך
"אני אוהבת בגדים עם קטע - וינטג', גופיה מגניבה או צבעים חזקים. אני חולה על טייצים, כמו הסגול שיצאתי איתו מהבית. פעם לא לבשתי שמלות, היום כן. אני קניינית כפייתית, חולה על בגדים, רק לא יודעת איך להתאים אותם לעצמי. אני גם לא יודעת לחבר בין הרבה פריטים ביחד. אין לי את הקטע הזה של הסטיילינג. מעדיפה שילבישו אותי".

מה את הכי אוהבת ללבוש?
"טייצים, ג'ינסים, אוברולים. אבל לא בגדים רגילים. אני אוהבת גם עקבים גרנדיוזיים. הרבה פעמים אני לובשת מכנסיים קצרים, עקב בומבה, חולצה שמכסה קצת - ואני נראית להיט".

מה לא תלבשי?
"סטרפלס, רק בגלל שזה משמין אותי, לא בגלל שאני לא אוהבת. אני לא אוהבת טרנינגים, חולצות פשוטות. החלק העליון שלי רחב יותר מהתחתון, אבל אני מוצאת מה ללבוש. זאת לא בעיה".

וכמה את מוציאה בחודש על התענוג?
"על בגדים אני מוציאה משהו כמו 1,200 שקלים בחודש. אני חולת קניות. כל הזמן אני קונה, פריט פה, פריט שם. אבל שלא תחשבי, אני לא בזבזנית. אם אני לא סוגרת כסף בפק"מ כל חודש אני בהיסטריה. כל הזמן אני חוסכת. עכשיו אני אצל ההורים אז אני גם יכולה, עוד מעט אני ושאולי נעבור לגור ביחד, ואני אצטרך להפסיק לקנות בגדים כדי שתהיה ספה בסלון".

הכי זול?
"אני לגמרי יכולה לקנות גופיות סבא מגניבות ב-20 שקל, הבעיה שיש לי טעם יקר, אני תמיד הולכת ליקר. 200 שקל זה ממוצע אצלי לפריט".

איפה את עושה שופינג?
"אני בזבזנית נוראית. מצד אחד אני בשליטה, כי אני חוסכת ויש לי גבולות, מצד שני אני חייבת לקנות בגדים כל הזמן, בשביל הנשמה. בגד חדש עושה לי להרגיש טוב, במיוחד אם זה משהו מגניב. אני משתדלת לעבוד בימי שישי ככה שלא אלך לקניות יותר מפעמיים בחודש. כבר עכשיו אין לי מקום בארון. אני מקווה שיום אחד יהיה לי חדר ארונות בבית".

אז איך זה עובד?
"יש לי חברה קבועה לקניות. כבר בעשר בבוקר אנחנו שם, יש לנו חנויות קבועות והסיבוב הולך ככה: אלנבי, שינקין, קינג ג'ורג, בוגרשוב, דיזינגוף סנטר. ואז אנחנו מגיעות לשוק האוכל, אני אוכלת טביט ואני גמורה. ככה זה פעמיים בחודש, אם יצאתי בסיבוב אחד עם שני זוגות נעליים, מכנסיים, חולצה או שמלה - אני מרוצה".

את ממש שופוהוליקית
"כן, נו, אני אוהבת בגדים כמו שאני אוהבת אוכל. אני לא קונה כי אני צריכה, אני קונה כי אני אוהבת לחדש. אין לי מקום בארון, קשה לי לזרוק ואני לא לובשת הכל. רק עכשיו אמא שלי העבירה לתרומה 6 שקים עם בגדים שלי, לפני התכנית, ועוד 3 שקים הלכו לפח".

כמה זוגות נעליים יש לך?
"30. רק לבית האח הגדול לקחתי איתי 20 זוגות. מזוודה אחת- רק נעליים".

חולת קניות שאין לתאר?
"כן, כן, זאת המחלה שלי, אחרי אוכל. אחרי קניות אני נעשית עוד יותר עצובה כי אז אני מתחילה להתלונן שמה שקניתי לא טוב, וזה לא מתאים לי, והתלונות הרגילות שלי. יש לי אחרי קניות הרגשה של ריקנות כזאת, כי זה כמו התמכרות, אני תמיד מרגישה שזה לא מספיק, וזה אף פעם לא נגמר. תגידי, אצלכם ב-StyleRiver יש הנחות לסלבס?"
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share