יום רביעי, 28 במרץ 2012

הדו"ח היומי: סיכום היום ה-87

אביבית מבלה את השעות האחרונות שלה עם הדיירים ומנהלת שיחות עם אביבית וסער. על מי תמיר התעצבן, למה קותי רוצה להוריד רינגטון של סער ומה צריכה לעשות שרי כשתצא מהבית? צפו בדוח המלא

בתחילת היום ה-87 בבית האח הגדול ידעו ארבעה דיירים שאחד מהם לא יזכה להגיע לגמר והמתח הורגש באוויר. את שעות הבוקר הקדיש תמיר לעשיית כלים, כשהוא מסביר לקותי ובעיקר לאביבית שמי שמבשל צריך לנקות אחריו את הכלים. לאחר מכן יצאה אביבית לשבת עם סער בפינת העישון וסיפרה לו על הדיאטה שהיא עוברת. באותו זמן שיתף תמיר את קותי בחששות שלו מכך שאביבית אולי נעלבה אחרי שאמר לה על הכלים, אך קותי עודד אותו.
מאוחר יותר הודה סער שהוא לא היה אמור להגיע לגמר כי הוא חושש להיות מיינסטרים. יאנה מצידה הזהירה שאם תודח היא עוזבת בלי לתת חיבוק, ותמיר הזדהה ואמר שהוא בדרך כלל מובך במצבים כאלה. כשסער פצח בשיר ישראלי קלאסי אמר קותי בצחוק ליאנה שלסער יש קול יפה והוא רוצה להוריד רינגטון שלו.
לקראת הצהריים השמיע האח הגדול לדיירים שירים לכבוד שעת הניקיונות, וכל אחד מהם פיזז בחלק אחר של הבית. לאחר מכן שיתפה שרי את אביבית בכל הדברים שיש לה לעשות כשתצא מהבית: לסדר את הרישיון, לרשום את אחותה לחוגים ולחזור להתאמן. אביבית בתגובה אמרה לה שבתוך הבית היא התבגרה המון, אך שרי התנגדה בטענה שתמיד היא הייתה כזו.
בערב החלו הדיירים בהכנות אחרונות לקראת השידור החי, כשכל אחד מארבעת המועמדים להדחה מדמיין איך תיראה הפגישה הראשונה עם המשפחה.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share